سپاهان ۱- صنعت نفت ۰/ عیدی سه امتیازی برای تداوم صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان در شبی که آنچنان خوب بازی نکرد در نهایت با پیروزی مقابل صنعت نفت به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، یازدهم فروردین‌ماه_ از ساعت ۱۹:۱۵ تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: حدود ۱۱ هزار نفر

گل‌: امید خالدی (دقیقه ۴۱، گل به خودی) برای سپاهان

اخطار: میثم تهی دست (دقیقه ۴۳)، حکیم نصاری (دقیقه ۴۳) از صنعت نفت

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان (۷۹- آریا یوسفی)، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، فرشاد احمدزاده (۷۲- ایگور کاتاتو)، امید نورافکن (۷۹- مانوئل فرناندز) و شهریار مغانلو

سرمربی: خوزه مورایس

صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، فیاض میردورقی، رحیم آلبوغبیش (۴۶- طالب ریکانی)، فردین یوسفی، حکیم نصاری (۶۸- سید فاخر تهامی)، مهدی ممی زاده (۷۸- علی شاحسینی)، احمد شریعت زاده، شاروف موخیدینوف (۴۶- محمدرضا جلیل مرهر)

سرمربی: عبدالله ویسی

داور: یاسر همرنگ

شرح بازی:

سپاهان پس از تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برتر در حالی بازی با صنعت رفت را آغاز که به وضوح مشخص بود دوری از رقابت‌ها روی کیفیت بازی سپاهان تاثیر گذاشته است. شاگردان مورایس هرچند در ابتدای بازی، توپ و زمین را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت ناکام بودند. با این حال پس از گذشت نیمی از نیمه نخست سپاهان کم کم موفق به خلق موقعیت شد و پس از اینکه دو سه موقعیت خوب روی دروازه صنعت نفت ایجاد کرد، بالاخره در آخرین دقایق نیمه نخست روی یک ارسال از سمت چپ به گل رسید تا نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

صنعت نفت نیمه دوم را با دو تعویض هجومی آغاز کرد تا بر خلاف نیمه نخست که کاملاً در لاک دفاعی فرو رفته بود، با ارائه بازی تهاجمی تر گل خورده را جبران کند اما در سوی مقابل مهره های سپاهان اجازه در دست گرفتن بازی را به بازیکنان صنعت نفت ندادند. سپاهان در نیمه دوم هم آنچنان که انتظار می رفت در خلق موقعیت گل موفق عمل نکرد و تک موقعیت های این تیم نیز با بدشانسی راهی به چارچوب پیدا نکرد. در ده دقیقه پایانی بازی با تعویض هایی که از سوی دو مربی انجام شد تعادل بازی به سمت صنعت نفت سنگینی کرد و این تیم با ارسال های بلندی که داشت شانس خود را برای به تساوی کشاندن بازی امتحان می کرد. در نهایت حملات دقایق پایانی صنعت نفت راه به جایی نبرد تا سپاهان به لطف همان تک گل نیمه نخست پیروز میدان شود و سه امتیاز مهم را در راه قهرمانی به اندوخته های خود اضافه کند.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۴۱- سپاهان) - ارسال تیز میلاد زکی پور از سمت چپ در تیر دور با ضربه رامین رضاییان همراه شد و در حالی که توپ پس از برخورد به خالدی به سمت داخل دروازه می‌رفت، تهی دست توپ را از روی خط دروازه دور کرد اما کمک داور دوم تشخیص داد تمام توپ از تمام خط رد شده است تا داور وسط اعلام گل کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳- فرار خطرناک رامین رضائیان از سمت راست در موقعیتی عالی به مغانلو رسید اما ضربه سر او در نزدیکی دروازه به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹- توپ ارسالی از سمت راست با کنترل سینه مغانلو برای شوتزنی نورافکن مهیا شد اما شوت محکم نورافکن در چارچوب نبود تا توپ زوزه کشان از بالای دروازه به بیرون برود.

دقیقه ۳۷- در یک ضد حمله توپ در موقعیتی خوب در محوطه جریمه به مغانلو رسید اما شوت در حال حرکت او را گروسیان با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۹- شلیک امید نورافکن از فاصله‌ای ۳۰ متری با برخورد به تیر افقی دروازه راهی به چارچوب پیدا نکرد تا خطرناک‌ترین موقعیت نیمه دوم تا این دقیقه از دست برود.

دقیقه ۷۹- امید نورافکن با شوتی محکم ضربه ایستگاهی سپاهان را به سمت دروازه صنعت نفت زد اما توپ با اختلافی بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

انفجار چندین بمب دستساز کنار زمین و همچنین یکی دو بمب در بین سکوها اتفاق عجیب این دیدار بود و مشخص نیست چه زمانی جلوی این حرکات گرفته می شود.

بهترین بازیکن:

نیلسون جونیور و امید نورافکن بهترین های سپاهان در این دیدار سخت بودند.

کد خبر 651439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.