ضرورت اقدام علیه متجاوز و ممانعت از استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حملات بامداد پنجشنبه و جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایمنا، ناصر کنعانی اظهار کرد: با کمال تأسف و تعجب جامعه جهانی واکنش مورد انتظار و بازدارنده‌ای نسبت به حملات نظامی متجاوزانه و مستمر رژیم صهیونیستی به سوریه از جمله فرودگاه‌های غیرنظامی و حتی اماکن مسکونی این کشور نداشته و همین مسئله باعث تشویق رژیم یادشده در ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل و تکرار جرم و جنایت در حق شهروندان و نظامیان آن شده است.

وی افزود: اینگونه اقدامات تجاوزکارانه نقض آشکار و مستمر قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز اقداماتی فرافکنانه به منظور انحراف توجهات از بحران‌ها و شکاف‌های عمیق داخلی این رژیم، همچنین ناخرسندی آن از استحکام داخلی و گشایش‌های اخیر در روابط خارجی سوریه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران بار دیگر از نهادهای مسئول بین‌المللی و در رأس آن‌ها شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست به‌سرعت به مسئولیت قانونی و شناخته شده خود در اقدام علیه متجاوز و ممانعت از استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض مکرر و فاحش حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور عضو سازمان ملل عمل کنند.

بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز _جمعه یازدهم فروردین‌ماه_ چند هدف را در دمشق بمباران کردند. بنابر اطلاع واصله، منطقه الدیماس مورد حمله بمب‌افکن‌های متجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

پدافند هوایی ارتش سوریه توانست چند فروند از راکت‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کند. این پنجمین بمباران سوریه توسط بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی پس از زلزله مهیب هفدهم بهمن‌ماه در شمال غرب سوریه است.

منبع: ایرنا

کد خبر 651384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.