توافق ژیرو برای امضای یک قرارداد جدید

پس از جلسه ژیرو با نمایندگان میلان مشخص شد که وی مشتاق ادامه ماجراجویی خود با این تیم ایتالیایی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، اولیویه ژیرو بازیکن تیم میلان پس از جلسه روز گذشته با سران این باشگاه برای امضای یک قرارداد جدید به توافق رسیده است.

وینچنزو مورابیتو و مایکل مانوئلو، نمایندگان بازیکن فرانسوی روز گذشته در کازا میلان با مدیران روسونری دیدار کردند تا شرایط قرارداد جدید بازیکنی که در سال ۲۰۱۸ با فرانسه به عنوان قهرمانی جهان رسید را بررسی کنند. قرارداد کنونی ژیرو سه ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای ماندن این بازیکن در ایتالیا نیاز به مذاکره جدید وجود داشت.

پس از جلسه برگزار شده مشخص شد که ژیرو مشتاق ادامه ماجراجویی خود با میلان است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن ۳۶ ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی اورتون را رد کرده و همین موضوع نشان دهنده تمایل وی برای ماندن در لمباردی است.

ژیرو به صورت شفاهی با میلان موافقت کرده تا قراردادی یک ساله امضا کند و وی تا ژوئن ۲۰۲۴ با این باشگاه به کار خود ادامه دهد. ارزش قرارداد ۳.۸ میلیون یورو گزارش شده است.

انتظار می‌رود که این بازیکن فرانسوی قبل از اولین بازی روسونری مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در روز دوازدهم آوریل برگزار شود، قرارداد جدید خود را با میلان امضا کند.

کد خبر 651282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.