انجام ۴۴ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه‌ شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از انجام ۴۴ پرواز فوق العاده در فرودگاه کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

مجتبی بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه هفته‌ای ۵۲ پرواز در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، کیش، عسلویه و بالعکس انجام می‌شود.

وی افزود: باند دوم فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی از ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۱ عملیاتی شده است و با توجه به اینکه به بهسازی باند اصلی فرودگاه نیاز است تا پایان فروردین پیمانکار باند اصلی مشخص و باند جهت بهسازی و ترمیم تحویل پیمانکار می‌گردد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: پروازهای خروجی و ورودی کوچک و متوسط هم اکنون از دو باند انجام می‌شود و پس از بهسازی باند اصلی مجدداً شاهد نشستن هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خواهیم بود.

بیاتی افزود: در تعطیلات نوروز ۴۴ پرواز فوق‌العاده از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به مقصد مشهد، تهران، کیش و شیراز برنامه‌ریزی و انجام گردیده است.

وی گفت: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، قشم ایر، زاگرس، پارس ایر، آسا جت و آتا به مقصد کرمانشاه و بالعکس پرواز دارند.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اظهار کرد: برای راه اندازی شرکت هواپیمایی در استان کرمانشاه پیگیری و رایزنی‌های فراوانی تاکنون انجام شده است و دو موافقتنامه از طریق سازمان هواپیمایی کشوری صادر گردیده است است و امید است سال ۱۴۰۲ کرمانشاه صاحب شرکت هواپیمایی بشود.

کد خبر 651280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.