آماده‌باش ۱۲۰ آتش‌نشان تا پایان تعطیلات نوروز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از آماده باش نیروهای عملیاتی این سازمان تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

فرهاد فرهودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با ۱۲۰ نیروی عملیاتی مستقر در ۱۱ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در سطح شهر کرمانشاه و با آمادگی کامل و به صورت ویژه برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی به استقبال نوروز و تعطیلات سال جدید رفته است.

وی افزود: همچنین ۱۲۰ نیروی عملیاتی این سازمان به صورت ویژه برای روز طبیعت در آماده‌باش است تا شهروندان و میهمانان نوروزی با آرامش و اطمینان از ارائه خدمات ایمنی این روز را سپری کنند. از مردم تقاضا داریم با حفظ و رعایت موارد ایمنی در روز سیزدهم فروردین، روز بدون حادثه و خاطره انگیزی را برای خود و خانواده‌ها بسازند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در تعطیلات نوروزی تا ظهر امروز _ پنجشنبه دهم فروردین‌ماه_ هیچ حادثه‌ای در سطح شهر کرمانشاه توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه دریافت نشده و تعطیلات آرام و بدون حادثه‌ای تا کنون سپری شده است.

کد خبر 651268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.