فعالیت مستقیم ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان

مسئول کمیته سرمایه انسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در کنار گروه‌های مردمی و کارکنان دستگاه‌های شهر اصفهان برای خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی فعال بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور سلطانی‌زاده امروز _پنجشنبه دهم فروردین_ در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: میزان رضایتی که میهمانان نوروزی اصفهان داشتند، خستگی را از تن تمام فعالان ستاد و مسئولان زدود، زیرا تمام این تلاش‌ها برای سفر خوش مسافران بود که رضایت الهی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: نامه‌ای برای مسئولان ستادها و کمیته‌ها ارسال شد که درخواست دارم مفاد آن شامل کارکرد و فرم ارزیابی عملکرد همکاران را تکمیل کنند تا در اسرع وقت بتوانیم جبران خدمت آنها را پرداخت کنیم.

مسئول کمیته سرمایه انسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان و بحث تهیه سحری و افطاری همکاران، ویژه بود، خاطرنشان کرد: از تمام فعالان ستاد که رضایت همکاران را در این زمینه جلب کردند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: درخواست دارم نتایج ارزیابی‌ها و نظرسنجی به همکاران نیز منتقل شود تا خروجی فعالیت‌های خود را ببینند؛ همچنین فعالیت‌ها و اقداماتی که کمتر مورد توجه قرار گرفت نیز برای همه بازگو شود.

کد خبر 651262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.