اگر به هشدارهای رهبر انصارالله توجه نکنید، پشیمان می‌شوید

وزیر دفاع دولت نجات‌ ملی در صنعا به کشورهای متجاوز نسبت به ادامه این تجاوز هشدار داد و از آنها خواست محاصره را رفع کنند و از اراضی اشغالی در یمن خارج شوند.

به گزارش ایمنا، محمد ناصر العاطفی در بازدید از خطوط تماس استان حجه در غرب یمن بار دیگر به کشورهای متجاوز هشدار داد که اگر به نصیحت‌ها و هشدارهای رهبر انصارالله درباره توقف حملات، رفع محاصره و خروج از اراضی اشغالی یمن گوش ندهند، پشیمان خواهند شد.

وی افزود: نبرد بعدی، نبرد توانمندی، قاطعیت و فتح‌المبین خواهد بود.

وزیر دفاع در دولت نجات ملی یمن به‌تازگی گفته بود: ملت یمن حضور اشغالگر خارجی را در هیچ نقطه‌ای از جغرافیای این کشور در خشکی یا دریا نمی‌پذیرد.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن هفته پیش در سالروز حمله به یمن گفت: یمنی‌ها در نهمین سال جنگ با زرادخانه موشکی مرگبار، دوربرد و نقطه‌زن بسیار مخرب عمل می‌کنند و به تمام تأسیسات دشمنان که روی آنها حساب کرده‌اند، می‌رسند.

وی پیش از این هم به ائتلاف عربی هشدار داده و گفته بود: صبر ما تمام خواهد شد، زیرا نمی‌توانیم بپذیریم که مردم یمن را از ثروت ملی خودشان محروم کنیم.

اوایل ماه مارس انصارالله اعلام کرد: در صورت شکست مذاکرات جاری با ریاض که با میانجیگری عمان در جریان است، انصارالله برای پایان دادن به عملیات ائتلاف سعودی و لغو محدودیت‌ها علیه گذرگاه‌های یمن وارد یک نبرد تعیین‌کننده خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 651257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.