راه‌اندازی سیستم پرداخت کرایه انعطاف‌پذیر در میلواکی

سازمان حمل‌ونقل شهرستان میلواکی ایالات‌متحده‌آمریکا در راستای عادلانه‌تر کردن سیستم حمل‌ونقل در سراسر منطقه خود، سیستم پرداخت کرایه انعطاف‌پذیر را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان حمل‌ونقل شهرستان میلواکی آمریکا به‌منظور افزایش ارزش حمل‌ونقل عمومی در میان عامه مردم و عادلانه‌تر کردن این سیستم برای ساکنان سراسر منطقه، به راه‌اندازی یک سیستم برنامه‌ریزی سفر منطقه‌ای و ملی با امکان پرداخت کرایه انعطاف‌پذیر برای شبکه حمل‌ونقلی خود اقدام کرده است که به‌واسطه آن کاربران می‌توانند برای پرداخت هزینه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی از هر یک از شیوه‌های پرداخت نقدی، خرید بلیت کاغذی، شارژ کارت اتوبوس، پرداخت با کارت بانکی یا پرداخت از طریق گوشی‌های همراه خود اقدام کنند. این سیستم به‌گونه‌ای طراحی شده است که در صورت استفاده هرچه بیشتر از آن برای تردد در شهر، صرفه‌جویی‌هایی چشمگیری در هزینه‌های جابه‌جایی کاربران به‌ارمغان خواهد آورد.

سازمان حمل‌ونقل شهرستان میلواکی همچنین سیستم جابه‌جایی شهری خود را با سایر سازمان‌های همکار درون شهرستان یا نواحی اطراف آن یکپارچه کرده است تا رفاه بیشتری را برای شهروندان خود فراهم کند. به این ترتیب کاربران سیستم حمل‌ونقل عمومی این شهرستان می‌توانند در سفرهای درون و بین شهری خود، از یک ساختار پرداخت کرایه ساده با کاربری آسان و جامع در یک سیستم برنامه‌ریزی سفر بهینه‌شده بهره‌مند شوند که بهترین روش پرداخت از نظر آن‌ها را ارائه می‌دهد و در صورت استفاده هرچه بیشتر دربردارنده مزایای مالی و زمانی برای کاربران است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرستان میلواکی ضمن اشاره به تلاش‌های این نهاد برای بهبود تجربه کاربران حمل‌ونقل عمومی طی سال‌های اخیر و دستیابی به شیوه‌ای کارآمد، اعلام کرد که پیاده‌سازی کامل این سیستم طی فرآیندی چندمرحله‌ای انجام می‌شود که در آینده میلواکی را به سایر شهرستان‌های اطراف متصل می‌کند و در کنار مزایای بی‌شماری که از آن‌ها یاد شد، تجربه سفرهای عادلانه‌تری را برای کاربران سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر فراهم خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد که این سیستم می‌تواند میلواکی را در زمره شهرهای برتر جهانی در زمینه حمل‌ونقل از جمله لندن و نیویورک قرار دهد.

راه‌اندازی سیستم پرداخت کرایه انعطاف‌پذیر در میلواکی

کد خبر 651210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.