رضایت مسافران نوروزی از خدمات شهرداری بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: نظم و انضباط و حضور به‌موقع نیروهای شهرداری در شهر برای خدمات‌رسانی کاملاً مشخص است و این امر به دلیل برنامه‌ریزی صحیح و نظارت مؤثر شهردار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بندرعباس، محمد مرودی در دیدار با مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر شهرداری بندرعباس در اسفندماه جهت آماده‌سازی شهر برای گردشگران و میهمانان نوروزی اظهار کرد: چهره شهر متحول شده است و مسافران و شهروندان از این وضعیت مطلوب راضی هستند.

وی افزود: نظم و انضباط و حضور به موقع نیروهای شهرداری در شهر برای خدمات رسانی کاملاً مشخص است و این امر به دلیل برنامه‌ریزی صحیح و نظارت مؤثر شهردار است.

تحولی چشمگیر در روند خدمت و توسعه شهر ایجاد شده است

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در ادامه اظهار کرد: فرماندار همواره با حمایت‌های خود باعث دلگرمی و انگیزه برای ما بوده است. همکاران در همه حوزه‌ها در سال ١۴٠١ با جدیت و تلاش فراوان در جهت اهداف سازمانی و خدمت به مردم گام برداشته‌اند و همدلی و همراهی همه نواحی مناطق سازمان‌ها و مدیریت‌های شهرداری بندرعباس باعث شده است تحولی چشمگیر در روند خدمت و توسعه شهر ایجاد شود.

شهردار بندرعباس افزود: به‌طور قطع سال جدید با برنامه‌های تازه و هماهنگی‌های به عمل آمده روند توسعه و رشد همه‌جانبه شهر بندرعباس، شتاب بیشتری خواهد گرفت. ما بر این باور هستیم که همه پروژه‌ها در هر سطح با نیازسنجی، اولویت‌بندی و پژوهش باید صورت پذیرد.

نوبانی مجموعه سپاه را همراه مؤثر شهرداری در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: کارهای جهادی با سرعت عمل بالا و کیفیت مطلوب، عمران و آبادانی شهر را برای شهروندان ملموس‌تر نشان می‌دهد. سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی سازنده و پیش‌برنده همواره برای همکاری با شهرداری پیش‌قدم بوده است.

سرزندگی و شادابی را باید به جامعه تزریق کنیم

اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در دیدار با شهردار بندرعباس اظهار کرد: خدمت به مردم توصیه اکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است. شهرداری به عنوان یک نهاد صددرصد خدمات‌رسان با اشرافیت به شهر، روح و جان تازه‌ای به شهر می‌بخشد. ما باید نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم و امید، سرزندگی و شادابی را به جامعه تزریق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان انقلاب اسلامی با افتخار صادقانه در مسیر خدمت به مردم حرکت می‌کنند. امروز باید مدیران نظام برای خدمت به مردم مانند شهدا جانفشانی و فداکاری کنند، چرا که عوامل فریب‌خورده داخلی و دشمنان برای ضعیف نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به هر دسیسه‌ای می‌زنند. در موضوع عفاف و حجاب باید کمک کنیم که این مسئله ما را از دغدغه‌های اقتصادی غافل نکند. حجاب یک مسئله فرهنگی و دینی است که خواهران مسلمان ما با فهم و درک درست به آن احترام می‌گذارند.

شهردار بندرعباس در پایان دیدارهای نوروزی با تقدیم لوح سپاس و گل از فرماندار شهرستان بندرعباس و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 651199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.