کاشت ۳۰ هزار گل شب‌بو در سطح منطقه ۹ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با هدف ایجاد چشم‌انداز زیبا و دلنشین ۳۰ هزار گل شب بو در سطح منطقه به‌ویژه اطراف عمارت زیبای منارجنبان، بوستان‌های مهر و شفق کاشته شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه نوروز و ایجاد فضایی دلپذیر، زیبا و باطراوت برای میهمانان نوروزی، کاشت ۷۰ فلاورباکس و بیش از ۱۰ المان با طرح‌های متنوع با انواع گل‌های بهاری در ستاد هدایت جنت، بوستان‌های سطح منطقه ۹، میادین اصلی و سایر معابر انجام شده است.

وی افزود: با هدف طراوت بخشیدن به سیما و منظر شهری در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مسافران، سطح منطقه با انواع گل‌های بهاری شامل همیشه‌بهار، سنبل، اطلسی، پامچال، آلاله، مروارید و بنفشه زیباسازی شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر تلاش بدون وقفه نیروهای فضای سبز در حفظ پاکیزگی و آراستگی فضای سبز سطح بوستان‌ها، بلوارها و میادین تصریح کرد: با هدف ایجاد چشم‌انداز زیبا و دلنشین ۳۰ هزار گل شب‌بو در سطح منطقه به‌ویژه اطراف عمارت زیبای منارجنبان، بوستان‌های مهر و شفق کاشته شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در راستای حفظ فضای سبز شهری، انتظار می‌رود شهروندان و مسافران نوروزی به‌منظور حفظ پاکیزگی و آراستگی محیط و بهره‌مندی حداکثری از امکانات موجود با نیروهای خدوم فضای سبز و خدمات شهری همکاری کنند.

کد خبر 651149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.