در بازی‌های بعد باید از ابتدا مثل کوارتر چهارم بازی کنیم!

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش در بازی برابر نفت عراق در نشست مطبوعاتی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در نخستین دیدار از مرحله حذفی رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با درخشش بازیکنانش به یک پیروزی مهم دست یافت.

ارسلان کاظمی، بازیکن تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پس از مسابقه راجع به این بازی گفت: تیم‌های عراقی توانایی خوبی دارند و این را از زمان حضورم در آمریکا و لیگ NBA می‌دانم. آن‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و ما پیش از شروع مسابقه نیز این موضوع را می‌دانستیم. فکر می‌کنم تنها مشکل ما در این مسابقه آن بود که نتوانستیم به خوبی حریف را کنترل کنیم.

بازیکن ذوب‌آهن با تمجید از یکی از بازیکنان نفت عراق تصریح کرد: شماره ۴ حریف بهترین بازی عمر خود را انجام داد. او بازیکن بسیار خوبی است و برای تیم ملی عراق نیز بازی می‌کند. پیش از این هم برابر او قرار گرفته‌ام و باید اعتراف کنم که هیچگاه ندیده بودم اینگونه بازی کند، او بازیکنی بود که امشب فشار زیادی به ما وارد کرد.

وی در پایان افزود: باید برای مسابقه بعدی آماده شویم و تمرکز بیشتری روی برنامه خود در بازی‌ها داشته باشیم. عملکردی که در کوارتر چهارم بازی امروز داشتیم را در بازی‌های بعد باید از ابتدا به نمایش بگذاریم.

کد خبر 651137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.