تراکتور با سه غایب به‌مصاف مسجدسلیمان می‌رود / اسدی و دینکا به اردوی تی‌تی‌ها اضافه شدند

ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و محمد آقاجان‌پور در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، تراکتور را همراهی نخواهند کرد اما رضا اسدی و آلین دینکا که از اردوی تیم ملی به جمع تراکتوری‌ها اضافه شده‌اند، همراه این تیم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت ۱۹:۱۵ امروز _پنجشنبه دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در نخستین بازی خود در سال جدید که پس از تعطیلات سه هفته‌ای برگزار می‌شود، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به‌مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

این دیدار در شرایطی به‌انجام می‌رسد که با توجه به سفر خارجی ریکاردو آلوز و تأخیر در ورود وی و حضور نیافتن ستاره تراکتور در سه جلسه از تمرینات این تیم، با نظر پاکو خمز این بازیکن در دیدار با نفت مسجدسلیمان حضور ندارد اما از بازی بعدی تیم را همراهی خواهد کرد. همچنین گوستاوو واگنین و محمد آقاجان‌پور نیز به‌دلیل چهارکارته بودن غایب خواهند بود.

البته رضا اسدی و آلین دینکا، بازیکن و مربی دروازه‌بانان تراکتور که در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان حضور داشتند، عصر چهارشنبه، نهم فروردین‌ماه به جمع شاگردان خمز در اهواز ملحق شدند و به‌نظر می‌رسد با توجه به اهمیت این دیدار برای پرشورها، رضا اسدی که در بازی‌های دوستانه تیم ملی هم بازی نکرد در ترکیب ابتدایی تراکتور قرار بگیرد.

کد خبر 651122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.