سرمربی تیم ملی به تماشای بازی نساجی و گل‌گهر می‌نشیند

امیر قلعه‌نویی روز جمعه با حضور در قائم‌شهر، دیدار دو تیم نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را از نزدیک‌ تماشا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اتمام فیفادی و اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان که طی دو هفته اخیر به‌انجام رسید و شاگردان امیر قلعه‌نویی دو بازی دوستانه نیز در برابر روسیه و کنیا برگزار کردند که حاصل آن یک تساوی و یک پیروزی بود، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از انتهای هفته جاری پس از سه‌هفته از سر گرفته می‌شود.

از همین‌رو امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که روز بیست‌وهفتم اسفندماه رسماً هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت تماشای دیدارهای لیگ برتر را در دستور کار خود قرار داده است و تصمیم گرفته در گام نخست به قائم‌شهر رفته و به تماشای بازی نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان بنشیند.

البته تا اینجا فقط بازی نساجی و گل‌گهر تحت‌نظر سرمربی تیم ملی قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود قلعه‌نویی دستیاران خود در تیم ملی را مأمور کند که سایر بازی‌های لیگ برتر را چه در هفته بیست‌وچهارم و چه در هفته‌های آتی زیر نظر گرفته و بررسی کنند. چرا که بازی‌های مهمی در هفته پیش‌رو و هفته‌های آینده برگزار خواهد شد و بهتر است که از تیررس چشمان کادرفنی تیم ملی دور نمانند.

کد خبر 651104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.