برخورد با ۵۸۰۰ راننده حادثه‌ساز در اصفهان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد با ۵۸۰۰ دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده بودند از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در دستور کار جدی پلیس راهور استان اصفهان است و با رانندگانی که مرتکب این تخلفات شوند، بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد می‌شود.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با ۵۸۰۰ دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده بودند، برخورد شد. رانندگان این خودروها مورد اعمال قانون قرار گرفتند و ۵۲۱ دستگاه خودرو حادثه‌ساز نیز توقیف ساعتی شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه به طور کلی ۷۴ هزار و ۱۶۸ دستگاه خودرو نیز به علت ارتکاب تخلف جریمه شدند، گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده سرعت و سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، تجاوز به چپ، عبور از محل ممنوع، تجاوز به گذرگاه عابر پیاده، حرکت خلاف جهت، توقف‌های ساکن شامل دوبله، توقف در ایستگاه وسایل نقلیه عمومی و توقف در محل‌های ممنوعه همچنین استفاده از تلفن همراه بوده است.

کد خبر 651068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.