صحبت‌های دور از انتظار رییس باشگاه عربستانی‌ علیه لیونل مسی!

آینده لیونل مسی همچنان موضوع گمانه زنی رسانه‌ها است، اما رییس باشگاه آل تای عربستان می‌گوید که علاقه‌ای به جذب فوق‌ستاره قهرمان جهان ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترکی الدبان، رییس باشگاه الطای عربستان، مسی را مورد هدف قرار داده و می‌گوید که وی این ملی‌پوش آرژانتینی را برای باشگاهش به خدمت نخواهد گرفت.

آینده فوتبال مسی همچنان نامشخص است، زیرا قرارداد وی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان به پایان می‌رسد، اما الدبان می‌گوید عملکرد این مهاجم در مقابل بایرن‌مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، تنها دلیلی است که او نمی‌خواهد کاپیتان قهرمان جهان را جذب کند.

وی گفت: "من نمی‌خواهم با بازیکنی در سطح جهانی برای تیمم قرارداد ببندم، که مجبور باشد از خانه بازی‌های تیم را تماشا کند. نمایش ضعیف مسی مقابل بایرن‌مونیخ سبب شد این تصمیم را بگیرم."

مسی و پاری سن ژرمن، پس از یک نمایش ناامیدکننده دیگر و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

فیلیپ لام معتقد بود مسی در بازی مقابل بایرن‌مونیخ از مرحله یک هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا، مقابل باواریایی‌ها "ناتوان و ناامید" به نظر می‌رسید. بایرن، آن بازی را در مجموع با برتری سه بر صفر پشت سر گذاشت.

آینده این بازیکن ۳۵ ساله که به عنوان سفیر عربستان سعودی برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ فعالیت می‌کند، همچنان در هاله‌ای از ابهام است، درحالی که گمانه زنی‌ها در مورد بازگشت احتمالی او به بارسلونا یا انتقال به MLS، ادامه دارد.

ستاره آرژانتینی، یکشنبه دوم آوریل در لیگ یک فرانسه، برای پاری سن ژرمن مقابل لئون به میدان خواهد رفت.

کد خبر 651067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.