ناراحتی ستاره بایرن‌مونیخ از اخراج ناگلزمن!

ماتیاس دلیخت، مدافع باواریایی‌ها، اقدام بایرن‌مونیخ برای اخراج یولیان ناگلزمن را "تصمیمی سخت" توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی باواریایی‌ها، در مورد اتفاقات اخیر در بایرن صحبت کرد و گفت که انتظار نداشت ناگلزمن اخراج شود. این مربی پس از شکست دو بر یک مقابل بایرلورکوزن که منجر به از دست دادن صدر جدول شد، خیلی سریع برکنار و توماس توخل جانشین وی شد. حالا دلیخت می‌گوید مدیران تیمش، تصمیم دشواری گرفته‌اند.

دلیخت گفت: "از این اتفاق شگفت زده شدم. ما لیگ، رتبه دوم را در اختیار داریم و به مرحله در یک چهارم نهایی جام‌حذفی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌ایم. شانس بردن همه جام‌ها هنوز وجود دارد. کسانی که مسئول هستند تصمیم می‌گیرند مربی باید چه کسی باشد، اما این اقدام، تصمیم سختی بود. با این حال، من معتقدم که توخل مربی مناسبی برای ماست."

دلیخت همچنین صحبت‌های مربوط به وجود دو دستگی در رختکن را اشتباه دانست و می‌گوید: از همکاری با ناگلزمن در بایرن، لذت می‌بُرد.

وی افزود: "رسانه‌های آلمان خبر اشتباهی را منتشر کردند، من رابطه خوبی با مربی و کادرش داشتم، بنابراین جدایی او، برای من سخت بود، برای همین با یولیان تماس گرفتم و از او برای همه چیزهایی که به من آموخت تشکر کردم. به شخصه، برای ناگلزمن فرد مهمی بودم به لطف این مربی، طی چند ماه گذشته، در فرم خوبی قرار گرفته‌ام.

بایرن تصمیم گرفت ناگلزمن را اخراج کند زیرا نگران از دست دادن فرصت قهرمانی در بوندس‌لیگا و لیگ‌قهرمان‌اروپا بود. سرمربی آلمانی اعتراف کرده که امیدوار است از فرصت حضور جمع باواریایی‌ها استفاده کند و سه جام را در این فصل برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

پس از اوتمار هیتسفلد، پال سرنای، اتو رِهاگل، برانکو زبک، راینهارد سافتیگ، اریش ریبک و اودو لاتک، توخل هشتمین سرمربی‌ای است که سابقه هدایت هر دو تیم بوروسیا دورتموند و بایرن را در بوندس‌لیگا داشته است.

مونیخی‌ها در اولین تجربه سرمربی‌گری توخل، شنبه _یکم آوریل_ یک درکلاسیکر هیجان انگیز و بوندسلیگایی را مقابل دورتموند انجام خواهند داد.

کد خبر 651058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.