مصاحبه عجیب پدر ستاره بارسلونا، علیه آبی‌اناری‌ها!

بوری فاتی احساس می‌کند پسرش مستحق بازی بیشتر در بارسلونا است و به این بازیکن ۲۰ ساله توصیه کرده است که در تابستان باشگاه را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پدر آنسو فاتی مصاحبه‌ای جنجالی درمورد وضعیت پسرش در بارسلونا، انجام داده است. بازیکن ۲۰ سال، کاتالان‌ها، این فصل نتوانسته تأثیرگذار ظاهر شود و از ماه اکتبر به این سمت، در لالیگا گلی به ثمر نرسانده است.

فاتی، پس از جدایی غیرمنتظره لیونل مسی، شماره ۱۰ این بازیکن آرژانتینی را در سال ۲۰۲۱ به بدست آورد، اما از آن زمان تاکنون، از مصدومیت‌های پیاپی رنج می‌برد و هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی بارسا بازگردد. بوری فاتی معتقد است پسرش سزاوار زمان بازی بیشتری است و از نحوه برخورد ژاوی با او ناراحت است.

پدر فاتی به رسانه COPE اسپانیا گفت: "مانند هر پدری، من نیز به عنوان یک پدر از دیدن این شرایط عصبانی هستم، چون کم بازی‌کردن آنسو، آزارم می‌دهد. این بازیکن، شایسته به‌دست آوردن دقایق بیشتری برای بازی‌کردن است. آنسو، قبل از مصدومیت که بازی می‌کرد، شبیه به مسی بود و مانند لوئیز سوارز، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان تأثیرگذار ظاهر می‌شد. وقتی که می‌بینم به او، یک دقیقه، دو دقیقه یا سه دقیقه فرصت می‌دهند، شدیداً عصبی می‌شوم. فورواردهایی که در بارسلونا حضور دارند، فوق‌العاده هستند، اما من در مورد آنسو فاتی، ستاره تیم ملی اسپانیا صحبت می‌کنم، او پسری است که از لاماسیا بیرون آمده است. اگر قرار باشد بازی نکند، پس چه کاری باید انجام دهد؟ آنسو، لیاقت خیلی بیشتر از این را دارد، ما در مورد پسر شماره "۱۰" بارسلونا صحبت می‌کنیم، این را فراموش نکنید."

بوری فاتی همچنین گفت که خوشحال خواهد شد که پسرش بارسلونا را ترک کند، اما این را اعلام کرد که پسرش، قلباً دوست دارد در نیوکمپ به کارش ادامه دهد.

وی افزود: "سران بارسا به من می‌گویند که آنسو را فرد مهمی می‌دانند، وقتی با خورخه مندس [نماینده پسرم] صحبت کردم، اولین چیزی که به من گفت این بود که او می‌خواهد در کاتالونیا بماند و به بازی برای بارسلونا ادامه خواهد داد، اما من به عنوان یک پدر، چیز دیگری (خروج از بارسا) را در ذهن داشتم که پسرم با آن موافق نیست.

پدر فاتی افزود: "من به سویا و بازگشت به خانه فکر می‌کنم، درحال‌حاضر برای پیشنهاد مادرید ارزشی قائل نیستم، زیرا آنسو آن را نمی‌پذیرد. نمی‌توانم او را جایی بفرستم که دوست ندارد برود، اما شاید هم این کار را انجام دادم. شما نباید در مورد مادرید بد صحبت کنید زیرا آنها دو باشگاه بسیار بزرگ دارند. هرگز مشخص نیست که سرنوشت پسرم چگونه رقم خواهد خورد."

فاتی در این فصل تنها ۹ بازی را برای بارسلونا در لالیگا انجام داده و سه بار گلزنی کرده است. پس از اینکه روند خوبش، به دلیل مصدومیت‌های جدی و متوالی، مختل شده است، تلاش کرده تا بهترین شرایط جسمی را بدست آورد. این بازیکن ۲۰ ساله همچنین برای بازی در بارسلونا، با رقابت سختی روبه‌رو است، چراکه روبرت لواندوفسکی، دمبله، رافینیا و فران تورس هم‌پست او هستند.

شاگردان ژاوی پس از وقفه فیفادی، با بازی مقابل الچه در لالیگا که روز شنبه انجام می‌شود، به رقابت‌های باشگاهی برخواهند گشت. فاتی برای بهتر شدن اوضاعش، سخت تلاش می‌کند، این درحالی است که دمبله در لیست مصدومان آبی‌اناری‌ها باقی مانده است و رافینیا نیز محروم است.

کد خبر 651050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.