صحبت‌های مدیر ورزشی تاتنهام در خصوص اخراج کونته!

به گفته فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام، اخراج آنتونیو کونته، یک "تصمیم درست برای هر دو طرف این ماجرا" بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تساوی مقابل ساوتهمپتون در تاریخ ۱۸ مارس، و درگیری لفظی با بازیکنان و مالک باشگاه، طی توافقی دوجانبه، دنیل لوی، آنتونیو کونته را از کار برکنار کرد. حالا کریستین استلینی تا پایان فصل جانشین این مرد ایتالیایی شده است و رایان میسون نیز دستیارش خواهد بود.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تاتنهام که بخاطر حضورش در یووه همواره رابطه نزدیکی با کونته داشته است، اصرار دارد که باشگاه لندنی همیشه در کنار سرمربی ایتالیایی ایستاده است، اما زمان حال، فرصت مناسبی برای جدایی دو طرفه بود.

پاراتبچی در گفت‌وگو با وب سایت تاتنهام گفت: "باشگاه از کونته حمایت زیادی کرد و همه به یکدیگر نزدیک هستند، اما پس از یکسری اتقاق، برای جدایی به توافق دوجانبه رسیدیم و فکر می‌کنم تصمیمی که گرفتیم تصمیم درستی برای همه بود."

زمانی که کونته در اوایل فصل، برای برداشتن کیسه صفرا خود، عمل جراحی انجام داده بود، استلینی به صورت موقت هدایت تیم را بر عهده داشت.

حالا پاراتیچی از سرمربی جدید حمایت کرده و در عین حال از گمانه‌زنی در مورد انتخاب جانشین دائمی کونته، امتناع می‌ورزد. این درحالی است که از مائوریسیو پوچتینو، جولیان ناگلزمن و لوئیس انریکه برای این سِمَت نام برده می‌شود.

وی افزود: "کریستین، تیم را در زمانی که آنتونیو بیمار بود، مدیریت کرد و کارش بود، حالا رایان میسون می‌تواند به او کمک زیادی کند. استلینی همه چیز را در مورد این باشگاه و گروه بازیکنان، می‌داند. ما مطمئن هستیم که این دو نفر می‌توانند تاتنهام را به جایگاه واقعی‌اش برگردانند.

مدیر ورزشی تاتنهام گفت: "ما در مورد مربیان دیگر صحبت انجام نخواهیم داد و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها را دنبال نمی‌کنیم، زیرا این خبرها، فقط درحد حدس و گمان است، ما فقط روی کارمان تمرکز کرده‌ایم و وظیفه داریم به کریستین، کادرفنی و بازیکنان کمک کنیم‌.

تاتنهام روز دوشنبه برای دیدار با اورتون در لیگ‌برتر، به گودیسون‌پارک سفر می‌کند و استلینی برای اولین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت لندنی‌ها می‌نشیند.

کد خبر 651033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.