اوبامیانگ با کاهش دستمزد به تیم‌ سابقش برمی‌گردد؟

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بی‌انضباط چلسی، ظاهراً حاضر است دستمزد خود را برای بازگشت به بارسلونا کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم ۳۳ ساله گابنی، در تابستان با ۱۰ میلیون پوند (۱۲ میلیون دلار) و در ازای مارکوس آلونسو، از بارسلونا به چلسی رفت.

اوبامیانگ برای حضور ثابت در ترکیب چلسی، همواره تلاش کرده و طی ۱۸ بازی در تمام رقابت‌ها، تنها سه گل به ثمر رسانده، البته خیلی در برنامه‌های گراهام پاتر جای ندارد.

به نقل از رسانه اسپورت، این مهاجم از نیمکت نشینی در چلسی ناراحت به نظر می‌رسد و حاضر است کاهش دستمزد را بپذیرد تا در تابستان به بارسلونا برگردد. گفته می‌شود که آبی‌ها در حال بررسی گزینه انتقال قرضی و یک ساله اوبامیانگ هستند. این درحالی است که مهاجم گابنی لندنی‌ها، همین چند روز پیش به نیوکمپ رفته بود و با تماشای بازی ال‌کلاسیکو بین بارسا و رئال‌مادرید، سر و صدای زیادی به پا کرد.

بارسلونا همچنین به ویتور روکه، مهاجم اتلتیکو پارانائنسه علاقه نشان داده و گزارش شده که پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی (۲۲ میلیون پوند / ۲۷ میلیون دلار) برای این ستاره جوان در ماه فوریه ارائه کرده است، با این حال پیشنهادشان رد شده است. اگرچه آبی‌اناری‌ها همچنان مشتاق جذب این بازیکن هستند، اما اکنون به دنبال گزینه‌های دیگری هستند و اوبامیانگ در صدر فهرست آنها قرار دارد.

چلسی با تعداد زیادی از بازیکنان هجومی، از جمله ژائو فلیکس و میخائیلو مودریک، که در زمستان کار جذبشان انجام داده، تقویت شده و حالا درحال برنامه‌ریزی برای فروش تعدادی از ستاره‌هایش در تابستان است. آنها آماده هستند تا اوبامیانگ را قرضی به بارسا برگردانند، اما مایل به دائمی کردن انتقال وی نیستند.

آبی‌ها شنبه در لیگ‌برتر، مقابل استون‌ویلا به میدان خواهند رفت، درحالی که بارسلونا در همان روز، یک مصاف لالیگایی را با الچه برگزار خواهد کرد.

کد خبر 651031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.