اسکان ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس و فضاهای آموزش‌وپرورش اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار نفر از هم‌وطنان که شهر اصفهان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند در مدارس و فضاهای اسکان آموزش‌وپرورش پذیرش شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، سیدعلی مدینه با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس و فضاهای آموزش و پرورش اصفهان اسکان داشته‌اند، اظهار کرد: روز هشتم فروردین‌ماه در ستادهای اسکان شش‌گانه شهر اصفهان، میزبان بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران نوروزی بوده‌ایم.

وی افزود: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار نفر از هم‌وطنان که شهر اصفهان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با یادآور شدن هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز در سال جاری تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در عین رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، زمینه را برای آسایش مسافران و میهمانان فراهم کنیم تا سفر خاطره‌انگیزی را در اصفهان تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مدارس و مکان‌های استقرار و اسکان با کیوآرکد مشخص شده است و هر ستادی که مسافران به آن مراجعه داشته باشند، با همین کیوآرکدها می‌توانند به محل اسکان و مدرسه مشخص شده مراجعه کنند.

کد خبر 651013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.