ثبت‌نام ترمیم نمره و ایجاد سابقه خرداد ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ امکان‌پذیر است

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره در نوبت خرداد ۱۴۰۲ تا سی‌ویکم فروردین‌ماه امکان‌پذیر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، سیدعلی میرحیدری با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی در استان، اظهار کرد: با تأثیر قطعی ۴۰ درصدی نمرات نهایی سال دوازدهم در کنکور ۱۴۰۲، سوالات امتحانات نهایی کاملاً استاندارد طراحی شده و به صورت مفهومی که دربرگیرنده سطوح یادگیری و منطبق با اهداف برنامه درسی است، خواهد بود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با دردست‌داشتن اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه عکس‌دار، کارت ملی، تصویر کارنامه فارغ‌التحصیلی یا گواهی‌نامه موقت پایان تحصیلات دوره که با اصل مطابقت داده شده است، به همراه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سایت emt.medu.ir صرفاً به مدارس داوطلب آزاد و بزرگسال استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: همه افرادی که فارغ‌التحصیل هستند طبق بخشنامه ایجاد سابقه و ترمیم نمره وزارت آموزش و پرورش که در تاریخ بیستم آذرماه سال ۱۴۰۱ منتشر شده، امکان ثبت‌نام و شرکت در ترمیم نمره یا ایجاد سابقه را خواهند داشت؛ لازم است داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که فقط یک‌بار امکان ترمیم نمره برای هر درس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام ترمیم نمره و ایجاد سابقه خرداد ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امکان‌پذیر است، گفت: امتحانات دروس فارسی یک و فیزیک یک در رشته ریاضی و فیزیک، فارسی یک و زیست‌شناسی یک، در رشته علوم‌تجربی، فارسی یک و عربی، زبان قرآن یک رشته‌های ادبیات و علوم‌انسانی و علوم و معارف اسلامی پایه دهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

میرحیدری خاطرنشان کرد: امتحانات دروس حسابان یک و عربی، زبان قرآن ۲ در رشته ریاضی و فیزیک، ریاضی ۲ و عربی، زبان قرآن ۲ در رشته علوم‌تجربی، ریاضی و آمار ۲ و علوم و فنون ادبی ۲ در رشته ادبیات و علوم‌انسانی، دروس ریاضی و آمار ۲، اصول عقاید ۲ در رشته علوم و معارف اسلامی پایه یازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 650970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.