آموزش ۳۰۷۷ نفر در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به آموزش ۳۰۷۷ نفر در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها جمعیت هلال‌احمر، از توزیع ۴۳۷۴ بسته معیشتی خبر داد.

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هفتم فروردین‌ماه، ۱۹۶ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امدادونجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۸۴ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به نجات یافتن ۱۶۰ نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امدادونجات این جمعیت، افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۳۳ نفر اسکان یافتند و ۹ نفر در عملیات‌های انجام شده رهاسازی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت، تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۸۷۱۲ نفر از ایستگاه‌های سلامت، ۳۲۶۳ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۵۶۶۰ کودک از فضای دوستدار کودک و ۴۴۳۳ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار و ۲۰۳ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: ۲۶۴۵ نفر به داروخانه این جمعیت و ۲۵۵۲ نفر به مرکز توانبخشی استان طی مدت اشاره شده، مراجعه کرده‌اند.

ردانی‌پور با اشاره به خدمات انجام شده توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۴۳۷۴ بسته معیشتی نیز توسط نیروهای تحت پوشش معاونت داوطلبان این جمعیت هلال احمر توزیع شده و ۳۰۷۷ نفر توسط معاونت آموزش این جمعیت، تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

کد خبر 650930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.