سپاهانی‌ها سپر بلای ژنرال شدند! + عکس

درخشش طلایی‌پوشان تیم ملی مقابل کنیا پیروزی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در چارچوب دیدار تدارکاتی از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی کنیا صف‌آرایی کرد و این جدال با پیروزی دو بر یک تیم کشورمان به اتمام رسید تا شاگردان امیر قلعه نویی در آخرین روز فیفادی برای دومین بار محک خورده باشند.

ملی‌پوشان ایران در دقیقه ۵۰ بازی با تک گل اولونگا، مهاجم زهردار کنیا در ورزشگاه خانگی خود عقب افتادند، اما طولی نکشید که امیر قلعه‌نویی با تعویض‌های به جای خود موفق شد با یک کامبک طلایی این تقابل را با پیروزی به اتمام برساند.

با توجه به اینکه انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم کشورمان انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشت و وی پس از بازی با روسیه هم با گفتن جمله دعا کنید دشمن شاد نشویم، ثابت کرد به خوبی از این موضوع آگاه است، کسب نتیجه مطلوب برابر شاگردان فیرات برای وی اهمیت بسیاری داشت.

با اینکه تیم کشورمان در دقیقه ۵۰ با نتیجه یک بر صفر از کنیا عقب افتاد اما درخشش سپاهانی‌های تیم ملی باعث شد مخالفان ژنرال در حال حاضر فرصت انتقاد به عملکرد وی را نداشته باشند.

در واقع گل تساوی ایران که توسط محمد محبی به ثمر رسید از روی ارسال بی‌نقص رامین رضائیان بود و گل دوم کشورمان نیز با پاس گل امید نورافکن و گل زاویه بسته رامین رضائیان شکل گرفت تا به این ترتیب درخشش طلایی‌پوشان تیم ملی از شکست قلعه‌نویی در همین ابتدای کار جلوگیری کند و به نوعی سپاهانی‌ها برای ژنرال سپر بلا شده باشند.

سپاهانی‌ها سپر بلای ژنرال شدند! + عکس

کد خبر 650903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.