قاچاق تریاک با کامیون حمل گوجه فرنگی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون که در پوشش حمل گوجه فرنگی اقدام به قاچاق مواد افیونی می‌کرد و کشف ۴۰ کیلو تریاک در این عملیات خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود مطلع شدند که گروهی از قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را وارد استان کنند و پس از کسب اطلاع از این موضوع، بلافاصله وارد عمل شدند و محور ورودی استان را تحت رصد خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی استان به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار گوجه فرنگی مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی دقیق صورت گرفته ۴۰ کیلو و ۳۷۰ گرم تریاک از درون بار گوجه‌ها کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس با پشتوانه قوه قضائیه تداوم دارد و هرگز به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه نخواهیم داد برای دست‌یابی به منافع خود جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند.

کد خبر 650847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.