ستاره‌های کشتی جهان در اردوی تیم ملی ایران

اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد امروز درحالی برگزار شد که حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی توسط کادرفنی برنامه‌های ویژه‌ای را پشت‌سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اردوی تیم‌ملی کشتی‌آزاد کشورمان درحالی امروز _سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در سالن شهید مصطفی صدرزاده (خانه کشتی) برگزار شد که کادرفنی تیم‌ملی کشتی‌آزاد تمرینات متفاوتی را برای حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی سه ستاره کشتی ایران و جهان برای رسیدن به آمادگی در نظر گرفته بود.

تمرین صبح امروز آزادکاران به دو قسمت تمرینات نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و سایر نفرات حاضر در اردو تقسیم شده بود. بر این اساس نفرات اعزامی به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قزاقستان تمرینات مشترک خود را با کشتی گیران عراقی که از دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سلیمانی حضور دارند، برگزار کردند. مهم‌ترین قسمت تمرین امروز تمرین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی با سعید کریمی‌زاده، حامد عبدولی و مرتضی پورعیسی از ملی‌پوشان فرنگی‌کار بود.

این تمرین با برنامه‌ریزی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی‌آزاد و حضور طالب نعمت‌پور مربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی و قهرمان جهان در دو وقت پرفشار برگزار شد. هدف از برگزاری این تمرین، شبیه‌سازی مسابقه کشتی با حریفانی بود که بیشتر با کار روی دستان و فنون بالا به‌مصاف نمایندگان کشورمان می‌روند.

کد خبر 650845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.