۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
پیشنهاد وسوسه انگیز PSG به راشفورد!

باشگاه منچستریونایتد در مذاکرات تمدید قرارداد با مارکوس راشفورد گام مهمی را برنداشته است و پاری سن ژرمن نیز این بازیکن را زیر نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارکوس راشفورد ملی پوش انگلیسی منچستریونایتد، این فصل نمایش خیره‌کننده‌ای داشته است و با ۲۷ گل، بهترین آمار گلزنی را به لحاظ شخصی ثبت کرده است، هرچند که هنوز دو ماه از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ باقی مانده است.

راشفورد این سال‌ها به ستاره یونایتد تبدیل شده است، اما قرارداد فعلی او با شیاطین سرخ، در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. طبق اعلام رسانه The Athletic، برای تمدید قرارداد با یونایتدها، توافقی انجام نشده، اما پیشرفت کمی در گفتگوها حاصل شده است.

این بازیکن ۲۵ ساله برای تصمیم‌گیری در مورد آینده خود، عجله نخواهد کرد، منچستریونایتد هم فعلاً باید راه چاره‌ای برای تمدید قراردادهای لوک شاو، دیگو دالوت، فرد و دیوید دخیا پیدا کند. راشفورد نیز اولویت اصلی سران اولدترافورد است، این درحالی است که پاری سن ژرمن با ناصر الخلیفی نیز این ستاره را زیر نظر گرفته و حتی در طول جام جهانی با نماینده‌اش صحبت کرده است.

طیق اعلام سایر رسانه‌ها، ادعا می‌شود که پاری سن ژرمن، یک بسته پیشنهادی به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار پوند در هفته برای راشفورد به مدیر برنامه‌اش ارائه داد اما نتوانست ستاره انگلیسی را به فرانسه منتقل کند، با این حال PSG دست بردار نیست و منچستریونایتد باید برای حفظ ستاره‌اش عجله کند.

کد خبر 650835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.