مشکل آب شرب باغ فدک رفع شد / ساخت ماکت ۰.۱ عمارت‌های تخریب شده اصفهان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه مشکل کمبود آب شرب در باغ فدک وجود داشت که با نصب یک مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، رفع شد، گفت: ماکت‌های یک‌دهم عمارت‌های تخریب شده اصفهان همچون نمکدان در دوره قاجار با ابعاد مناسب ساخته شد و در معرض دید عموم شهروندان و مسافران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _سه‌شنبه هشتم فروردین_ در برنامه رادیویی صدای شهر اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، ستادی دائمی است که جمعی از مدیران «شهر اصفهان» در آن حضور دارند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌ها و تحلیل‌هایی که روی مشکلات مسافران کمپ باغ فدک انجام شد، بیش از ۲۰۰ سکو به این مجموعه اضافه و خیابان‌کشی‌هایی انجام شد که باعث افزایش کیفیت خدمات این مجموعه گردشگری شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از معضلات باغ فدک، بازارچه موقت بود که مشکلاتی را به همراه داشت، لذا با تلاش منطقه هفت و سایر حوزه‌های مختلف شهرداری، یک بازارچه ثابت در این مجموعه احداث شد و در حال ارائه خدمات است.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود آب شرب نیز در باغ فدک وجود داشت که با نصب یک مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، رفع شد، تصریح کرد: به‌رغم انجام این اقدامات، هنوز به نقطه ایده‌آل نرسیده‌ایم و همکاران در حال تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات هستند، اما کیفیت خدمات این مجموعه توانست رضایت مسافران نوروزی را جلب کند.

معرک‌نژاد با اشاره به فضاسازی و زیباسازی اصفهان برای نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد: سعی کردیم ریشه‌های هویتی اصفهان را به نمایش بگذاریم که اتفاق ویژه رخ داد و ماکت‌های یک‌دهم عمارت‌های تخریب شده اصفهان همچون نمکدان در دوره قاجار به ابعاد مناسب ساخته شد و در معرض عموم دید شهروندان و مسافران است که دعوت می‌کنم با حضور در پل خواجو این ماکت‌ها که با عنوان «نیمه پنهان اصفهان» ساخته شده را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات و اطلاعاتی که یک مسافر برای گردش در اصفهان نیاز دارد در اپلیکیشن «اصفهان من» به آدرس https://app.isfahan.ir وجود دارد، اضافه کرد: معتقدم استفاده از اپلیکیشن اصفهان من باعث می‌شود آرامش خاطر و آسایش بهتری برای مسافران رقم بخورد، لذا از مسافران نوروزی اصفهان درخواست داریم برای سهولت دسترسی به امکانات، از سامانه ۱۳۷ و این اپ استفاده کنند.

کد خبر 650774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.