لینه‌کر: بابت همراهی همکارانم، به گریه افتادم!

اسطوره فوتبال انگلیس اعتراف کرد که زمانی که مجریان همکار او، ایان رایت و آلن شیرر، اجرای برنامه MOTD را برای همبستگی با او نپذیرفته‌اند، به گریه افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند هفته پیش بود که گری‌لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس و مجری برنامه Mach Of The Day شبکه بی‌بی‌سی انگلیس، پستی در اینستاگرام منتشر کرد و از سیاست انگلیسی‌ها در قبال پناهجویان انتقاد کرد و آن را شبیه به رفتار آلمانی‌ها در دهه ۱۹۳۰ برشمرد. همین امر سبب شد تا این شبکه، از لینه‌کر بخواهد تا عذرخواهی کند، اما او زیر بار این خواسته نرفت تا بی‌بی‌سی مجبور شود این مجری را از کار تعلیق کند.

این امر، موج بی‌سابقه‌ای از حمایت را به سمت گری لینه‌کر سوق داد، مجریان همکار او، به شدت ناراحت شدند و در حمایت از اسطوره فوتبال انگلیس از کارشان کناره‌گیری کردند و برنامه دوم مارس MOTD، بدون مجری و پوشش تحلیلی، تنها چند دقیقه روی آنتن رفت‌. شیرر و رایت از جمله کسانی بودند که از این برنامه کناره‌گیری خود را اعلام کردند، لینه‌کر اکنون اعتراف کرده است که به شدت تحت تأثیر اقدامات همکارانش قرار گرفته است.

او در پادکست The Rest is Politics گفت: "باید اعتراف کنم، بابت این همبستگی با من، اشک در چشمانم جمع شده بود. این حرکت، من را تحت تأثیر قرار داد و واقعاً زیبا بود.

پس از اینکه بی‌بی‌سی با واکنش منفی ستاره‌های بزرگ و مردم در سراسر جهان مواجه شد، مدیر کل این شبکه مجبور شد لینه‌کر را به عنوان مجری به برنامه MOTD برگرداند.

گری، برنامه MOTD را از سال ۱۹۹۹ اجرا می‌کند، البته که "دس لاینام" مجری‌ای است که طی روند طولانی‌تری، اجرای این برنامه را برعهده داشته است. انتظار می‌رود که لینه‌کر به زودی روی آنتن شبکه بی‌بی‌سی حاضر شود، زیرا قرار است مسابقات لیگ برتر که اول آوریل از سر گرفته می‌شود را مورد بررسی قرار دهد.

کد خبر 650768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.