نصب پرچم ۳۰ متری در ورودی شهر

شهردار ورامین گفت: آماده‌سازی و تعمیر پایه ۳۰ متری پرچم جمهوری اسلامی ایران در ورودی شهر ورامین برای برگزاری مراسم تعویض پرچم در روز دوازدهم فروردین توسط کارکنان تاسیساتی زحمتکش ناحیه یک شهرداری در حال انجام است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امید می‌رود سال ۱۴۰۲ سالی پر از امید، زندگی، سازندگی و پیشرفت و تعالی باشد، جای خرسندی است که اعلام کنیم مدیریت شهری ورامین از جمله شورای اسلامی شهر و شهرداری در سال گذشته با وجود مسائل و مشکلات فراوان توانست بخش عمده‌ای از برنامه‌های خود را در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدماتی، اقتصادی، گردشگری و زیرساختی محقق کند و با برنامه‌ریزی دقیق آماده ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی افزود: در پی کمبود وسایل نقلیه در ایستگاه متروی شهر ری و ازدحام مسافران شهرستان‌های قرچک، پیشوا و جوادآباد با دستور شهردار ورامین و تدبیر سریع سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری این مشکل رفع شد.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: همراهی، مشارکت و همدلی شهروندان و همکاری مسئولان ادارات، سازمان‌ها و نهادها در تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و سرزندگی بیشتر ورامین منجر خواهد شد و در این شرایط است که پله‌های رشد و توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد.

مؤمنی با بیان اینکه طرح رفت‌وروب، شست‌وشو و پاک‌سازی پل‌های هوایی منطقه خیرآباد، گل‌تپه و صادقعلی توسط عوامل اجرایی ناحیه یک در این حوزه شهری در دست اقدام است، تصریح کرد: عملیات تعویض و نصب تابلوها و پروژکتور دوربین‌های کنترل سرعت در سطح معابر اصلی شهر ورامین آغاز شده و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: عملیات تعویض و نصب تابلوهای راهنمایی و تعمیر و بازسازی پل هوایی و پله برقی روبه‌روی بیمارستان ۱۵ خرداد که لوازم آن به سرقت رفته نیز در حال انجام است.

شهردار ورامین از جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از حوزه خدماتی ناحیه چهار شهرداری خبر داد و گفت: عملیات رفع خاموشی و تعمیر برج نوری پایه‌های روشنایی لچکی‌های میدان ولی‌عصر (عج) در سطح ناحیه یک حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ورامین به اتمام رسیده است.

مؤمنی ادامه داد: این طرح و عملیات رفع خاموشی میدان‌ها، معابر و پارک‌های سطح شهر در تمام مناطق شهرداری ورامین در دست اجرا است.

وی گفت: آماده‌سازی و تعمیر پایه ۳۰ متری پرچم جمهوری اسلامی ایران در ورودی شهر ورامین برای برگزاری مراسم تعویض پرچم در روز دوازدهم فروردین‌ماه توسط کارکنان تاسیساتی زحمتکش ناحیه یک شهرداری در حال انجام است.

کد خبر 650687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.