تجربه سفری شگفت انگیز به روسیه

روسیه برخی از منحصربفردترین و معتبرترین تجربیات سفر را ارائه می دهد که هر فردی میبایست برای حداقل یک بار هم که شده در طول زندگی خود به این کشور سفر کند!

این کشور با شهرهایی با پیشینه تاریخی، کوه های پوشیده از برف، مکان‌های باستانی، پایگاه های نظامی قدیمی شوروی، دهانه های آتشفشانی و جنگل های با درختان سرسبز قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. در این راهنما قصد داریم تا اطلاعاتی را درباره کشور روسیه به اطلاع شما مخاطبین گرامی برسانیم تا تجربه سفری شگفت انگیز به روسیه را داشته باشید.

اگر به سفر به روسیه فکر می کنید، ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید در روسیه چه چیزی را ببینید.

بر اساس تجربه ما در برگزاری تورهای روسیه، می توان گفت که هیچ راهی بهتر از تورهای ترکیبی برای سفر به تاریخ و فرهنگ روسیه وجود ندارد. تورهاری ترکیبی شامل بازدید از پایتخت کنونی، مسکو، شهری با شکوه و عظمت سابق و مسحور کننده و پایتخت امپراتوری، سنت پترزبورگ است که هر دو شهر ترکیبی از بهترین عناصر باستانی روسیه هستند.

سفر به سن پترزبورگ

سن پترزبورگ، ونیز شمال، جواهری در تاج شهرهای تاریخی روسیه. این شهر با نماهای بزرگ، مناره های درخشان و گنبدهای طلاکاری شده بازدیدکنندگان خود را اغوا می کند. خود را در میان مجموعه بزرگی از هنر اروپایی در موزه ارمیتاژ یا هنر روسی در موزه روسیه رها کنید. از اجراهای کلاس جهانی استاد گرگیف و گروهش در تئاتر ماریینسکی لذت ببرید. سمفونی فواره‌های بزرگ آبشار را در پترهوف تماشا کنید و از تزارسکوئه سلو و پاولوفسک دیدن کنید. این فقط بخشی از چیزهای فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید در سن پترزبورگ ببینید و انجام دهید.

به قایق سواری بروید

یکی از بهترین فعالیت ها در روسیه ، شرکت در تورهای قایق سواری است. یکی از کارهای به یاد ماندنی در سنت پترزبورگ، شرکت در این تورها به دلیل کانال های فراوان در شهر است. بیش از 800 پل وجود دارد که در مجموع به طول 300 کیلومتر از کانال های مصنوعی عبور می کنند که می توانید در سفر خود مشاهده کنید. بنابراین، اگر در تابستان به روسیه سفر می کنید ، حتماً به تور کانال بروید.

از باغ وحش لنینگراد دیدن کنید

تجربه سفری شگفت انگیز به روسیه

فعالیت‌های متعددی در روسیه وجود دارد که می‌توانید با کودکان از آن‌ها لذت ببرید و باغ‌وحش لنینگراد مکانی است که آنها هرگز خسته نمی‌شوند. این باغ وحش که در قلب سنت پترزبورگ قرار دارد، دومین باغ وحش بزرگ روسیه است که دارای 2000 حیوان و تقریباً 410 گونه است. بنابراین، چه عاشق حیات وحش باشید و چه بخواهید اطلاعاتی در مورد حیوانات داشته باشید، باغ وحش لنینگراد بهترین مکان برای حضور در روسیه است.

باز شدن پل ها را تماشا کنید

تجربه سفری شگفت انگیز به روسیه

مکان های بسیار کمی در سراسر جهان وجود دارد که روزانه پل های کششی را باز می کنند و سنت پترزبرگ یکی از آنهاست. این شهر به خاطر پل‌های شگفت‌انگیز متعددی که مناظر خیره‌کننده‌ای در طول شب ارائه می‌دهند، مشهور است. پل بشارت، پل کاخ، پل ترینیتی و پل ریخته گری از جذاب ترین پل هایی هستند که بازدیدکنندگان را از دور و نزدیک مجذوب خود می کند

سفر به مسکو

مسکو، پایتخت باشکوه روسیه، شهری پر از سرزندگی و شور و نشاط! مسکو را می توان در یک کلمه به بهترین نحو توصیف کرد: شهری باعظمت. بزرگترین شهر روسیه چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد. پیشنهاد می کنیم تور مسکو را با بازدید از جاذبه های میدان سرخ شروع کنید، کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل و کرملین را ببینید، از ولادیمیر ایلیچ در مقبره لنین دیدن کنید. اگر علاقه به هنر دارید از گالری ترتیاکوف و موزه هنرهای زیبا پوشکین دیدن کنید و از اجرای عالی اپرا یا باله کلاسیک در تئاتر بولشوی لذت ببرید.

در استار سیتی احساس بی وزنی کنید

تجربه سفری شگفت انگیز به روسیه

استار سیتی که در حومه مسکو واقع شده است، یک مرکز آموزش فضانوردان است که در آن می توانید در حالی که به گذشته شیرجه می زنید، به آینده جهشی داشته باشید. سال‌ها پیش، تأسیسات نظامی شوروی رازداری را به حدی بالا برد که این مکان در هیچ نقشه‌ای ذکر نشده بود. اگر به دنبال تجربه‌ای فراموش‌نشدنی هستید، شرکت در یک پرتاب موشک شبیه‌سازی شده یا یک پرواز با جاذبه صفر قطعا یکی از کارهای دیوانه‌کننده در روسیه است.

از مقبره لنین دیدن کنید

تجربه سفری شگفت انگیز به روسیه

مقبره لنین یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی روسیه در مسکو است. این مومیایی محبوب ترین "مومیایی مدرن" در جهان است که بدن مومیایی شده ولادیمیر لنین در داخل هرم پلکانی گرانیت قرمز و لابرادوریت سیاه قرار دارد. مطمئناً از دانستن حقایق جالب این مکان و اینکه چگونه مردم محلی پس از مرگ لنین در سال 1929 برای لنین مقبره دائمی خواستند شگفت زده خواهید شد

غوطه ور شدن در فرهنگ روسی

هنگام قدم زدن در خیابان های شگفت انگیز مسکو و سنت پترزبورگ، لذت های بسیاری از غذاهای روسی را کشف خواهید کرد . در پایتخت های روسیه، این فرصت را خواهید داشت که مجموعه متنوعی از رستوران های محلی را در نزدیکی مکان های دیدنی معروف کشف کنید. از کلیساهای پر جنب و جوش و گنبدی پیازی و صومعه های چوبی باستانی... گرفته تا بهترین گالری های هنری، موزه های کلاسیک و سایت های میراث جهانی یونسکو، هرگز از تماشای جاذبه‌های این کشور خسته نخواهید شد.

پایتخت‌های روسیه نیز مملو از سالن‌های تئاتر، سالن‌های کنسرت و مکان‌های تفریحی، از تئاتر بولشوی تا تئاتر هرمیتاژ هستند و اجراهای باورنکردنی مربوط به باله، اپرا، موسیقی کلاسیک و رقص محلی سنتی را برگزار می کنند.

کد خبر 650655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.