۸۰ درصد پروازهای نوروزی تاکنون بدون تاخیر انجام شده است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از انجام به موقع ۸۰ درصد پروازهای نوروری خبر داد و گفت: ۲۰ درصد پروازها با تاخیر انجام‌ شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری جعفر یازرلو با اشاره به عملکرد مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد پروازها در کشور بدون تأخیر و به موقع انجام می‌شود و تنها ۲۰ درصد پروازها با تأخیر مواجه می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف راه‌اندازی این مرکز با همکاری تمامی بخش‌ها و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی، کاهش تأخیر در پروازهاست تا بتوانیم رضایت‌مندی مسافران در این بخش را شاهد باشیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در بازه زمانی بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱ تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۱۹ هزار و ۶۵۰ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۱۳ هزار و ۶۱۱ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد مجوز صادر شده سهم مسیرهای داخلی ۱۳ هزار و ۸۳۴ مجوز و مسیرهای بین المللی پنج هزار و ۸۱۶ مجوز است.

یازرلو خاطرنشان کرد: از تاریخ بیست و چهارم اسفندماه تا ششم فروردین ماه در مجموع یک میلیون و ۶۷۲ هزار و ۷۱۳ مسافر (اعزام و پذیرش) با ۱۳ هزار و ۶۱۱ پرواز (نشست و برخاست) جابه جا شدند.

وی گفت: از مجموع مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ تا ششم فروردین ماه امسال یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۹ مسافر داخلی با انجام یازده هزار و ۴۶۶ پرواز داخلی و ۳۴۲ هزار و ۶۳۴ مسافر بین المللی با انجام دو هزار و ۶۴۵ پرواز خارجی جابه‌جا شدند.

منبع: برنا

کد خبر 650647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.