۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
جهاد تبیین به سبک عمار حلب

«ما همان‌هایی هستیم که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کردیم؛ ما لشکری هستیم از لشکر رسول الله (ص)، هدف نهایی ما مبارزه با صهیونیست‌ها و آزادی مسجدالاقصی، قبله اول مسلمان‌ها است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از بی‌سیم‌های تکفیری به دست ما افتاد، سریع آن را برداشتم، می‌خواستم بدوبیراه بگویم که محمدحسین آمد و گفت: دشمن را عصبانی نکن.

گفتم: پس به آن‌ها چه بگویم؟

گفت: بگو اگر شما مسلمانید، ما هم مسلمانیم. این گلوله‌هایی که شما به سمت ما میزنید باید وسط اسرائیل فرود می‌آمد.

سوال کردند: شما کی هستید و چرا با ما می‌جنگید؟!

گفت: به آن‌ها بگو ما همان‌هایی هستیم که صهیونیست‌ها را از لبنان بیرون کردیم، ما همان‌هایی هستیم که آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کردیم. ما لشکری هستیم از لشکر رسول الله (ص)، هدف نهایی ما مبارزه با صهیونیست‌ها و آزادی مسجدالاقصی، قبله اول مسلمان‌ها است.

بحث و جدل ما ادامه پیدا کرد تا وقت اذان. بعد از ظهر همان روز ۱۲ نفر از تڪفیری‌ها تسلیم ما شدند.

می‌گفتند: «از شما در ذهن ما یک کافر ساخته‌اند.

به گزارش ایمنا، شهید محمدحسین محمدخانی معروف به «عمار حلب» اصالتی یزدی داشت، اما نهم تیرماه سال ۱۳۶۴ شمسی در تهران متولد شد. وی سال‌های دانشجویی خود را در رشته مهندسی عمران در یزد سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود.

محمدحسین به صورت داوطلبانه به یگان‌های مدافع حرم بانوی مقاومت در سوریه ملحق شد و سرانجام در شانزدهم آبان‌ماه سال ۱۳۹۴، طی نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی، در عملیات محرم، خلعت شهادت پوشید.

کد خبر 650645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.