شست‌وشوی شبانه پارکینگ‌های عمومی اصفهان‌

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به میهمانان و شهروندان گفت: با توجه به ظرفیت بالای استفاده از پارکینگ‌های عمومی شهرداری تمام پارکینگ‌ها به صورت شبانه شست‌وشو و نظافت می‌شود.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ با افزایش نیروی انسانی در سطح پارکینگ‌های عمومی شهر، علاوه بر ارتقای ایمنی و امنیت با مدیریت طول صف در ورودی و خروجی پاریکینگ‌ها، از اختلال ترافیک جلوگیری می‌شود.

وی هزینه تکمیل، تجهیز و تعمیر پارکینگ‌های عمومی برای ایام نوروز را بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۹۰ درصد پارکینگ‌های عمومی مجهز به سیستم روشنایی با میزان لوکس نوری استاندارد شده است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در شرایط اضطرار امکان بازگشایی و فعالیت پارکینگ‌های سنبلستان و توحید وجود دارد.

وی با اشاره به آمادگی دریافت و پیگیری شکایت مردمی توسط این کمیته گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به‌منظور شکایت مردمی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 650621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.