توقیف یک اتوبوس مسافربری با پلاک جعلی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری که با پلاک جعلی در حال تردد بود، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ماموران گشت ویژه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت‌زنی در آزادراه معلم با هوشمندی بالای خود یک دستگاه اتوبوس مسافربری که با پلاک جعلی در حال تردد بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه این خودرو از تهران به اصفهان در حال حرکت بود، افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، مسافران آن را پیاده، در نهایت احترام به وسیله یک دستگاه اتوبوس دیگر به مقصد اعزام کردند و خودروی مذکور نیز به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راننده خودرو برای دور زدن قانون اقدام به نصب پلاک جعلی بر روی اتوبوس خود کرده بود، گفت: فرد متخلف به همراه پرونده تخلف صورت گرفته برای تعیین تکلیف به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی بر برخورد بدون اغماض با تخلف ناوگان حمل‌ونقل مسافر تاکید و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا چهارم فروردین‌ماه با ۸۹۶ دستگاه اتوبوس مسافربری متخلف برخورد و دفترچه ۹۵ راننده اتوبوس مسافربری ضبط شده است.

کد خبر 650578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.