نجات ۷ نفر از مرگ توسط آتش‌نشانان اصفهان

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: جای خالی نیروهای اورژانس در کنار آتش‌نشانی در باغ فدک احساس می‌شود و با توجه به اینکه دو شب گذشته هوا بسیار سرد بود، حدود هفت نفر از مسافران را از مرگ نجات دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در سومین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ فعالیت کمیته ایمنی و حوادث این ستاد آغاز شد که سعی کردیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: تمام مدارس پذیرنده مسافر نوروزی از سوی نیروهای آتش‌نشانی بازدید شد و موارد لازم را تذکر دادیم؛ تمام نواحی که از این سازمان استعلام کردند، پاسخ بازدیدها را ارائه کردیم که امیدواریم تمام موارد مورد توجه قرار گرفته باشد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به بازگشایی رودخانه زاینده‌رود، کار اکیپ‌های غواصی افزایش می‌یابد، گفت: سایر آتش‌نشانان نیز در باغ فدک و ورزشگاه‌های محل اسکان مسافران حضور می‌یابند.

مطلبی تاکید کرد: جای خالی نیروهای اورژانس در کنار آتش‌نشانی در باغ فدک احساس می‌شود و با توجه به اینکه دو شب گذشته هوا بسیار سرد بود، حدود هفت نفر از مسافران را از مرگ حتمی نجات دادیم.

کد خبر 650568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.