برگزاری رویداد «الف تا» در مدارس اصفهان

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رویداد «الف تا» با هدف ایجاد بانک ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای طراحی شده است.

محمدرضا نظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از طرح‌های قرارگاه اجرایی سند تحول بنیادین ایجاد بانک جامع ایده‌ها و تجربیات تحول‌آفرین در سطح مدرسه است، اظهار کرد: رویداد «الف تا» با هدف شناسایی، ارتقا، حمایت و انتشار ایده‌ها و تجارب تحولی در تعلیم و تربیت در حال برگزاری است.

وی ضمن تأکید بر اینکه پیوند میان مدارس «پیشتاز» تحول و در «مسیر» تحول از اهداف مهم رویداد «الف تا» است، افزود: شیوه‌نامه و پوستر رویداد جهت بهره‌برداری از طریق بخشنامه به نواحی و مناطق استان ارسال شده است.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه رویداد «الف تا» با هدف ایجاد بانک ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای طراحی شده است، تصریح کرد: از همه معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و فعالان تعلیم و تربیت دعوت می‌شود با مراجعه به تارنمای https://alefta.ir/ در ثبت ایده‌ها و تجارب تحولی خویش در این فعالیت نوآورانه مشارکت داشته باشند.

وی روز بیستم فروردین‌ماه سال‌جاری را پایان مهلت ارسال آثار دانست و خاطرنشان کرد: در این رویداد ایده‌ها و تجارب تحولی مدارس در ذیل مؤلفه‌های الگوی مفهومی مدرسه در تراز سند تحول گردآوری و پس از ارزیابی بر اساس شاخص‌های آن، معلمان و مدارس پیشتاز تحول معرفی خواهند شد.

کد خبر 650558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.