نظارت ۵ اکیپ بازرسی بر نحوه فعالیت تاکسی‌های اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و ضوابط قیمت‌گذاری توسط رانندگان تاکسی گفت: ۱۵ نفر بازرس در قالب پنج اکیپ بازرسی در سه شیفت بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی نظارت دارند.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نقش مؤثر تاکسی در خدمات گردشگری شهر اصفهان اظهار کرد: وجود معابر کم عرض و حجم ترافیک قابل توجه در محورهای گردشگری این کلان‌شهر موجب شده است، تاکسی به‌عنوان یک مدل حمل‌ونقلی نقشی مؤثر و غیر قابل اجتناب داشته باشد.

وی از فعالیت تعداد ۸۹۵۰ دستگاه تاکسی فعال در شهر اصفهان خبر داد و افزود: این تاکسی‌ها در ۱۰۰ خط و مسیر ویژه فعال هستند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه خدمات تاکسیرانی در نقاط گردشگری این کلان‎‌شهر تصریح کرد: استفاده ۵۰۰ دستگاه تاکسی برای ارائه خدمات ویژه در این ایستگاه‌ها فعالیت دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و ضوابط قیمت‌گذاری توسط رانندگان تاکسی گفت: ۱۵ نفر بازرس در قالب پنج اکیپ بازرسی در سه شیفت بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی نظارت دارند.

آقایی با بیان اینکه تعداد مسافر و گردشگر متقاضی ایستگاه‌های ویژه تاکسی از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین سال جاری بالغ بر ۴۷ هزار نفر بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ هزار سرویس تاکسی از ایستگاه‌های مذکور انجام شده است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به شماره تلفن ۱۳۷ اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برای اعلام شکایت شهروندان گفت: با هرگونه تخلف در این ایام با قاطعیت برخورد خواهد شد.

کد خبر 650552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.