مکانی برای پایگاه اورژانس در باغ فدک ساخته شود

مدیر بحران و پدافند غیرعامل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به برپایی یک پایگاه دائم اورژانس کانکسی در باغ فدک گفت: ۱۱ سال است از مجموعه شهرداری می‌خواهیم کمک کنند تا مکانی برای این پایگاه اورژانس بسازند و امیدوارم با کمک مسئولان این کار عملی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کیخایی امروز _دوشنبه هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در سومین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در روزهای قبل از تحویل سال، حوادث جاده‌ای افزایش یافت که آن را کنترل کردیم، اظهار کرد: در بحث حوادث و فوریت‌های پزشکی با وجود اینکه افزایش مأموریت ترافیکی و غیر ترافیکی داشتیم، اما تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در رابطه با مراکز گردشگری مانند باغ فدک، میدان امام، چهل ستون، ناژوان و کوه صفه تلاش کردیم که پوشش خوبی داشته باشیم که در کوه صفه یک تیم مستقر کردیم.

کیخایی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۲ با تلاش آتش‌نشانی حوادث باغ فدک کم بود، اما به درخواست مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به خاطر حجم مسافر سه تیم در این مجموعه مستقر کردیم، ادامه داد: ۲۱ نفر در باغ فدک دچار مسمومیت مونوکسید شدند که اکثر آنها وضعیت پایداری داشتند و تنها چند نفر به بیمارستان اعزام شدند.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به برپایی یک پایگاه دائم اورژانس کانکسی در باغ فدک اضافه کرد: اگر انتظار داریم، باغ فدک هرشب ۱۲ هزار نفر مسافر بپذیرد، باید شرایط ویژه‌ای برای آن در نظر بگیریم، ۱۱ سال است از مجموعه شهرداری می‌خواهیم کمک کنند تا مکانی برای این پایگاه اورژانس بسازند و امیدوارم با کمک مسئولان این کار عملی شود.

کد خبر 650539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.