استقرار ۱۵۰ المان نوری در مجموعه گردشگری صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در مجموعه گردشگری صفه، خدمات تفرجی توسط منطقه پنج شهرداری و خدمات تفریحی توسط شرکت توسعه سیاحتی ارائه می‌شود که امسال در فضاهای بی‌دفاع شهری این مجموعه ۱۵۰ المان نوری مستقر و اقدامات فرهنگی و نوری در آن اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در سومین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: مجموعه توسعه سیاحتی سپاهان برای بهره‌برداری از ابرسازه‌های تفریحی شهرداری اصفهان همچون تله‌سیژ ناژوان، تله‌کابین و مجموعه گردشگری صفه و شهر رویاها مشغول خدمت‌رسانی است.

وی افزود: استانداردسازی و رساندن سطح خدمات به سطح ایمن و پایدار از دغدغه‌های شرکت توسعه سیاحتی سپاهان بود که با هماهنگی با اداره کل استاندارد استان و بازرس مقیم اصفهان این اقدام انجام و مجوزهای مربوطه پیش از سال تحویل و در دوره بررسی‌های سالانه دریافت شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در گام دوم و بهره‌برداری، برای ارائه خدمات که دغدغه جدی و مهمی بود، تیم‌های عملیاتی، مهندسی، مکانیکی و فنی مستقر شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز با توجه به دستورات ابلاغی و دغدغه‌مندی مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، در تعامل با مجموعه‌های متولی حوزه فرهنگ و ستاد امر به معروف اقدامات خوبی انجام شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز یک تیم ۲۵ نفره در شهر رویاها با هماهنگی «حجت‌الاسلام کاظمی»، سرتیم مربوط به حوزه شرق اصفهان مستقر هستند.

ساکت اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، مقرر شد امروز کارشناسان به‌منظور بررسی BTS مستقر در شهر رویاها برای ارسال پیامک اقدام کنند تا مصوبه شورای تأمین در این خصوص به نتیجه مطلوب برسد.

وی ادامه داد: در کوه صفه، خدمات تفرجی توسط منطقه پنج شهرداری و خدمات تفریحی توسط شرکت توسعه سیاحتی ارائه می‌شود که امسال در فضاهای بی‌دفاع شهری این مجموعه، ۱۵۰ المان نوری مستقر و اقدامات در حوزه فرهنگی و نور آن اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: برج پرچم ۵۰ متری در مجموعه تفرجی کوه صفه و در نزدیکی مزار شهدای گمنام با ۱۵۰ تن بتن‌ریزی و پنج تن آرماتوربندی اجرا شد.

وی اضافه کرد: برای همکاری با مجموعه مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در ابعاد فرهنگی و ارائه خدمات تله‌سیژ نیز سعی کردیم همراه باشیم.

ساکت گفت: در کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری نیز فرصت‌ها در حال شناسایی است و به ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، به‌عنوان یک ستاد دائمی نگاه می‌شود و ظرفیت‌ها در حال احصا است تا از اردیبهشت سال جاری فرصت‌های جدید در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته شود.

کد خبر 650535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.