دوناروما برای پنجمین بار کاپیتان ایتالیا شد

دوناروما که در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ توانسته بود برابر تیم های بلژیک و مجارستان رهبری تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد، برای پنجمین بار کاپیتان تیم فوتبال ایتالیا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، جیانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، برای پنجمین بار کاپیتان ایتالیا شد.

در دیدار تیم ملی ایتالیا برابر مالت در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴، جیانلوئیجی دوناروما بار دیگر درون دروازه تیم ملی کشورش ایستاد و بازوبند کاپیتانی را نیز بست.

با توجه به شکست دو بر یک آتزوری در بازی برابر انگلیستان در دیدار اول مرحله مقدماتی، شاگردان مانچینی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند و توانستند در پایان با درخشش رتگی، ستاره جوان و تازه کشف شده خود برنده شوند.

شب گذشته در حالی دوناروما بازوبند کاپیتانی را به دستان خود بست که لئوناردو بونوچی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ایتالیا نبود و وراتی نیز نیمکت‌نشین شده بود. به این ترتیب، گلر پاری‌سن‌ژرمن توانست پنجمین تجربه رهبری خود برای تیم ملی کشورش را در زمین مسابقه تجربه کند.

پیش از این دوناروما در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ توانسته بود برابر تیم‌های بلژیک، مجارستان، انگلیس و آلمان بازوبند کاپیتانی را در اختیار بگیرد. او که سال‌ها در تیم آ ث میلان بازی کرد و تجربه بسیار زیادی در این تیم به دست آورد، مدتی است راهی پی‌اس‌جی شده و توانسته است خود را درون دروازه غول فرانسوی تثبیت کند.

کد خبر 650519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.