خدمات ۱۴۰۲ باغ فدک با سال‌های گذشته، قابل مقایسه نیست

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: سطح خدمات باغ فدک در نوروز ۱۴۰۲ قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست، چراکه رشد قابل توجهی داشته است و این موضوع در نظرسنجی‌ها نیز قابل احصا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر شاطوری امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در سومین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که برای نوروز ۱۴۰۲ در باغ فدک توسط شهرداری انجام شد، احداث بازارچه بود.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که برای تأمین مایحتاج مسافران احساس می‌شد، عملیات احداث این بازارچه در چند ماه پایانی سال ۱۴۰۱ به‌صورت فشرده انجام شد.

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به احداث نمازخانه باغ فدک به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع خاطرنشان کرد: تأمین آب شرب موضوعی بود که هر ساله با آن مواجه بودیم و مسئولان اداره بهداشت نیز روی آن تاکید داشتند. علاوه بر تأمین انشعاب، با نصب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و بالغ بر پنج کیلومتر لوله‌گذاری برای مصارفی همچون آبخوری‌ها، محل‌های شست‌وشوی ظروف و سرویس‌های بهداشتی، این مشکل چندین ساله رفع شد و طبق بازدید نیروهای این اداره، تأیید شد که باغ فدک مشکلی از نظر آب آشامیدنی ندارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی نانوایی در باغ فدک اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری و سایر بخش‌ها، آرد یارانه‌ای به این نانوایی ارائه شد.

شاطوری تصریح کرد: خیابان‌هایی که به‌صورت جای پارک و سکوی نصب چادر بازسازی شد، تجربه خوبی بود که به‌نظر می‌رسد می‌تواند برای سال‌های آینده نیز انجام شود.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار حمام در باغ فدک ایجاد شد که مهم‌ترین مشکل در ایجاد آن، تأمین آب بود، لذا ۱۰ حمام پیش‌ساخته برای زنان و ۱۰ حمام برای مردان در نظر گرفته شد و در اختیار مسافران قرار گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سطح خدمات باغ فدک در نوروز ۱۴۰۲ قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست، چراکه رشد قابل توجهی داشته است و این موضوع در نظرسنجی‌ها نیز قابل احصا است.

کد خبر 650505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.