اختصاص ۲ ورزشگاه در منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: در سطح این منطقه دو ورزشگاه برای اسکان اضطراری مسافران در مواقع بحرانی تدارک دیده شده است که ظرفیت ۱۵۰ خودرو را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی باقری امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز و تقارن آن با بهار قرآن اظهار کرد: منطقه هشت اصفهان به عنوان یکی از مناطق مهم شهری محسوب می‌شود، چراکه دو ورودی مهم مسافران و گردشگران به شهر اصفهان، نخست ورودی شمال اصفهان از سمت خیابان امام خمینی (ره) و شاهین‌شهر و دوم ورودی از سمت خیابان کاوه در این منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات و تدابیر صورت گرفته از سوی منطقه هشت شهرداری اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی ادامه داد: اقداماتی از قبیل گل‌کاری، نصب المان‌های نوروزی، المان‌های گل، رنگ‌آمیزی معابر و جداول، هرس درختان و شست‌وشوی خیابان‌ها و هر آنچه که سیما و منظر شهر اصفهان را درخشان‌تر کند، انجام شده است.

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت این منطقه از لحاظ خدمات‌دهی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی قابل قبول است، همچنین مجموعه شهرداری منطقه هشت در ساعات عصر و غروب هر روز جهت هدایت و راهنمایی مسافران به سمت مراکز پیش‌بینی شده برای اسکان اقدام می‌کنند.

وی افزود: در سطح منطقه هشت شهرداری اصفهان دو ورزشگاه برای اسکان اضطراری مسافران در مواقع بحرانی تدارک دیده شده است که ظرفیت ۱۵۰ خودرو را دارد.

کد خبر 650503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.