امدادرسانی به بیش از ۳۹ هزار نفر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ هلال‌احمر

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۳۹ هزار نفر امدادرسانی شده است، گفت: از آغاز طرح نوروزی در تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا ششم فروردین‌ماه،١٠١٣ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از جمعیت هلال‌احمر، وحید سلیمی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز بیست‌وچهارم اسفندماه تا روز ششم فرودین‌‎ماه اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ششم فروردین ۱۴۰۲، در ۲۴۸۷ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد ١١٨٧ مورد حوادث جاده‌ای، ۹۲ مورد پوشش حوادث جوی، ٨٠ مورد عملیات کوهستان و ٢١ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

وی افزود: در این مدت به ۳۹ هزار و ۴١٠ نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ٢٧۵۶ نفر خدمات اسکان اضطراری، ١٠١٣ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۱۵ هزار و ٨١٨ نفر درمان در محل و ١٣٩ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ٢٢۶ مورد عملیات نجات فنی انجام داده‌اند و ٢٧٠ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده‌اند، از انجام تست قند و فشارخون برای ۱۶ هزار و ۳۴۷ نفر خبر داد.

وی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف تصریح کرد: استان‌های مازندران با ١۴۰ مورد، اصفهان با ١٣٠ مورد و فارس با ١٢١ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشترین عملیات امداد و نجات در آنها انجام شده است.

کد خبر 650465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.