نسخه هری پاتر گوشی Redmi Note 12 Turbo عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که جعبه نسخه محدود هری پاتر گوشی Redmi Note 12 Turbo حاوی لباس جادوگر هاگوارتز، عصای جادویی و دیگر وسایل معروف هری پاتر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های فناوری به میزان فزاینده‌ای با استودیوهای هالیوود همکاری می‌کنند تا نسخه‌های ویژه‌ای از محصولات خود را عرضه کنند. این همکاری فرصتی برای بازاریابی محصولات شرکت‌های فناوری در نظر گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد که شرکت ردمی در حال آماده شدن برای عرضه نسخه هری پاتر گوشی آینده خود، Redmi Note 12 Turbo است.

جعبه نسخه محدود هری پاتر گوشی Redmi Note 12 Turbo حاوی لباس جادوگر هاگوارتز، عصای جادویی و دیگر وسایل معروف هری پاتر است. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند دارای پنل OLED گیگابایت و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد.

گوشی Redmi Note 12 Turbo به تراشه کوالکام Snapdragon 7+ Gen 2 مجهز شده است که با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. این محصول دارای سیستم خنک‌کننده است که دما را تا ۳۵ درصد کاهش می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی Redmi Note 12 Turbo به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین‌های دیگر این محصول منتشر نشده است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در تاریخ پنجم آوریل در هند عرضه شود.

کد خبر 650437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.