در این تیم نگاه رنگی وجود ندارد! + عکس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، بدون نگاه رنگی آماده رقابت‌های پیش رو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فدراسیون فوتبال پس از ناکامی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کارلوس کی‌روش، تصمیم گرفت با جدایی این سرمربی پرتغالی، برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا از پتانسیل یکی از مربیان داخلی که سابقه خوبی در لیگ برتر دارد، استفاده کند و به همین دلیل پس از مطرح شدن نام‌های متعدد برای هدایت تیم کشورمان در نهایت امیر قلعه‌نویی عهده‌دار سرمربیگری ملی‌پوشان فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا شد.

ژنرال پیش از تعطیلات سال نو، لیست بازیکنان منتخب خود را برای حضور در مجموعه تمرینی اعلام کرد تا یوزها در فیفادی و پس از چند روز تمرین زیر نظر کادر فنی جدید و ایرانی، تقابل‌های دوستانه‌ای را هم پشت سر بگذارند.

به‌رغم اینکه قرار گرفتن امیر قلعه‌نویی در رأس کادر فنی تیم کشورمان، انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشت و عده‌ای معتقد بودند ژنرال نزدیک به ۱۰ سال است با تیم‌های پرمهره در لیگ داخلی موفقیتی کسب نکرده است و از طرفی نیز لژیونرهایی همچون آزمون و طارمی حاضر نیستند تحت هدایت یک مربی ایرانی کار کنند، اما تساوی دوستانه شاگردان قلعه‌نویی با ارائه یک بازی هجومی برابر روسیه و لیست اعلام شده توسط وی نشان می‌دهد که احتمال موفقیت تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی چیزی فراتر از تفکر عموم فوتبال‌دوستان است.

در هر حال یکی از مواردی که در لیست منتخب قلعه‌نویی دیده می‌شود، نگاه یکسان و فارغ از رنگ وی است زیرا این سرمربی تمام بازیکنانی که شایستگی لازم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند به اردو فراخوانده است و به همین دلیل بیشتر تیم‌های لیگ برتر در مجموعه پک، نماینده دارند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد برخلاف سال‌های گذشته که بیشتر اهالی فوتبال معتقد بودند در تیم کشورمان نگاه رنگی حاکم است، در زمان حضور ژنرال چنین چیزی وجود نداشته باشد.

در این تیم نگاه رنگی وجود ندارد! + عکس

کد خبر 650407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.