فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار کرمانشاه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: غرفه‌های تنظیم بازار در استان تا پایان ماه مبارک رمضان نسبت به توزیع اقلام و ارزاق عمومی با حداقل ده درصد زیر قیمت بازار اقدام می‌کنند.

علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در آنها اظهار کرد: با تاکید استاندار کرمانشاه مبنی بر راه اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم اقلام تنظیم بازاری و محصولات واحدهای تولیدی استان کرمانشاه از یکم تا دوازدهم اسفند با همکاری و مساعدت مدیریت نمایشگاه دائمی، نسبت به برگزاری نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اقدام و بیش از یکصد و بیست غرفه در این مدت به فعالیت پرداختند و کالای اساسی و تنظیم بازار و… را در دسترس شهروندان قرار دادند.

وی افزود: در پایان نمایشگاه مذکور با همکاری اتاق اصناف و شهرداری کرمانشاه و فرمانداران و شهرداران شهرستان‌ها نسبت به راه اندازی ۲۱ نمایشگاه تنظیم بازار در سراسر استان اقدام شد که این غرفه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان نسبت به توزیع اقلام تنظیم بازاری و محصولات واحدهای تولیدی استان و ارزاق عمومی با حداقل ده درصد زیر قیمت بازار اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تأمین و توزیع این اقلام، تعاون روستایی (اتحادیه دامداران) اتحادیه عشایری، تجار و کسبه استان مشارکت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از اول اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه شاهد فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار در سطح کلان شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای استان هستیم که این روند در نوع خود در کشور بی نظیر است و برپایی این نمایشگاه‌ها باعث شد در بحث تنظیم بازار کالاهای اساسی شاهد کمترین نوسان قیمت باشیم

کد خبر 650389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.