سردار رادان : ۴۷۰ نفر در تصادفات نوروزی جان باختند

فرمانده فراجا گفت: تاکنون ۴۷۰ در تصادفات نوروزی جان باختند که ۶۵ درصد این حوادث به علت تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اتفاق افتاده است.

به گزارش ایمنا، سردار احمدرضا رادان امشب _یکشنبه ششم فروردین‌ماه_ با تبریک آغاز سال جدید و قبولی طاعات و عبادات مردم در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال شاهد حجم بیشتر تردد خودروها هستیم، تاکنون ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته از حجم بسیار بیشتری برخوردار است و نشان می‌دهد مردم نوروز خود را با نشاط آغاز کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش، هموطنان بیش از پیش دقت داشته باشند که جاده را در سفر ببینند و جاده را برای پایان سفر نبینند و در طول سفر احتیاط را داشته باشند.

فرمانده فراجا تصریح کرد: متاسفانه تاکنون ۴۷۰ کشته در تصادفات وجود داشته که ۶۵ درصد ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به‌وقوع پیوسته است.

سردار رادان خاطر نشان کرد: براساس رخداد پلیس، آمار تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما آخرین آمار را نیز باید از پزشکی قانونی داشته باشیم؛ در پایان نیز از مردم عزیز و همکارانم که در این ایام در تلاش هستند قدردانی می‌کنم.

منبع: تسنیم

کد خبر 650377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.