خطوط چهارگانه ویژه نوروز در اصفهان، ۱۲۰۰ مسافر داشته است

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به در نظر گرفتن سه خط اتوبوس گردشگری و یک خط ویژه از مبدا ایستگاه راه‌آهن، گفت: تا روز پنجم فروردین سال‌جاری ۱۲۰۰ نفر از این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.

سیدمهدی علاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به در نظر گرفتن سه خط اتوبوس گردشگری برای نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان اظهار کرد: خط شماره یک از باغ فدک آغاز می‌شود و با عبور از میدان شهدای ورزشکار، بلوار بعثت، خیابان‌های ابوریحان شرقی و لاله شمالی، میدان لاله، باغ‌قوشخانه، میدان قدس، چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع)، خیابان عبدالرزاق و چهارراه تختی به میدان امام حسین (ع) می‌رسد و برای برگشت نیز از خیابان باب‌الرحمه عبور می‌کند.

وی با اشاره به مسیر خط دو اتوبوس گردشگری افزود: این مسیر نیز از باغ فدک آغاز می‌شود و با عبور از میدان ورزش، خیابان کاوه، پایانه مسافربری کاوه، بزرگراه شهید ردانی‌پور، بزرگراه شهید خرازی، میدان سهروردی (ورودی ناژوان)، پایانه زاینده‌رود، سه‌راه سیمین، خیابان جانبازان، بزرگراه شهید اقارب‌پرست و مجموعه تفریحی پارک کوهستانی صفه، به پایانه مسافربری صفه می‌رسد.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: مسیر خط شماره سه اتوبوس گردشگری نیز از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و با گذر از ایستگاه خیابان باب‌الرحمه، خیابان‌های شمس‌آبادی و شیخ‌بهایی و منارجنبان، به مجموعه تفریحی کوه آتشگاه می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای خط یک که از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۳۰ با سرفاصله ۳۰ دقیقه‌ای خدمت‌رسانی می‌کند، چهار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: خط دو با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۹:۳۰ آغاز به‌کار می‌کند و آخرین سرویس آن از کوه صفه ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه است و سه دستگاه اتوبوس دارد.

علاء‌الدینی گفت: خط سه نیز با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۱۰:۰۰ فعال خواهد بود و آخرین سرویس آن نیز رأس ساعت ۲۲:۳۰ است و دو اتوبوس دارد.

وی با بیان اینکه یک خط ویژه نیز برای مسافران نوروزی از ایستگاه راه‌آهن اصفهان در نظر گرفته شده است که طبق اعلام شرکت راه‌آهن این خط با دو دستگاه اتوبوس، به مسافران نصف‌جهان خدمت‌رسانی خواهد کرد، اضافه کرد: همچنین سه دستگاه اتوبوس نیز رزرو خواهد بود تا در صورت نیاز، به این خطوط تزریق شود.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: در مجموع ۱۴ دستگاه اتوبوس برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و تا روز گذشته _شنبه پنجم فروردین_ ۱۲۰۰ نفر از این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.

کد خبر 650367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.