۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
نزدیک شدن چلسی به مهاجم ناپولی

باشگاه چلسی از مشتریان ستاره اهل نیجریه است و می‌خواهد پیشنهاد سنگینی در تابستان پیش رو برای جذب او بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه چلسی آماده است تا پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی برای ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه دهد.

ستاره تیم ملی نیجریه با به ثمر رساندن ۲۵ گل در ۲۹ بازی، یکی از برترین مهاجمان حال حاضر اروپا است. او که در این فصل از رقابت‌های سری آ ایتالیا موفق شده است نقش تأثیرگذاری در موفقیت ناپولی و ماندن این تیم در صدر جدول ایفا کند، مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است.

ناپولی در حال حاضر با ۱۹ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ سری آ قرار دارد و اگر بتواند فرم خوب خود را حافظ کند، برای اولین بار از فصل ۱۹۸۹ می‌تواند قهرمانی اسکودتو را تجربه کند.

اوسیمن، ستاره ۲۴ ساله ناپولی که تا ژوئن سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد، مشتریان بسیاری در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. یک گزارش به‌تازگی فاش کرده است که باشگاه پاری سن ژرمن در حال آماده‌سازی پیشنهاد سنگینی برای گفت‌وگو با نمایندگان باشگاه ایتالیایی است. پیش از این فاش شده بود که باشگاه منچستر یونایتد نیز فعالیت‌هایی برای تحقق انتقال اوسیمن انجام داده است.

باشگاه چلسی از دیگر مشتریان ستاره اهل نیجریه است و در نظر دارد تا پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی در تابستان پیش رو ارائه کند. آبی‌ها علاقه‌مند به تقویت خط حمله خود هستند و احتمالاً با بازگشت روملو لوکاکو به اینترمیلان و خروج پیر امریک اوبامیانگ از ترکیب تیم، جذب اوسیمن نیز خبر خوبی برای این تیم باشد.

باشگاه چلسی باید تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد. تردیدی وجود ندارد که در فصل آینده اگر قرار باشد اوسیمن از تیم ناپولی جدا شود، باشگاه‌هایی که دارای سهمیه اروپایی هستند، در اولویت خواهند بود.

کد خبر 650362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.