۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
با این ستاره، ۱۰ ساله تمدید کنید!

اسطوره سابق آرسنال، به توپچی‌ها توصیه کرده است که قراردادی ۱۰ ساله به بوکایو ساکا پیشنهاد بوهد، کولو توره مشتاق این است که توپچی‌ها از تکرار اشتباهات گذشته خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه آرسنال در گذشته همواره مجبور شده بود برخی ستاره‌های خود را بفروشد و از آن‌ها جدا شود، و نمی‌توانست با آن‌ها قراردادهای جدید و بلندمدت ببندد، درحالی که مذاکرات تمدید گاهی اوقات دشوار به نظر می‌رسید.

صدرنشین لیگ‌برتر، درگیر صحبت‌های بیشتر با ساکا ستاره انگلیسی خود است، قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و توپچی‌ها امیدوارند که این مهاجم ۲۱ ساله به زودی قرارداد خود را در این باشگاه به شکل بلندمدت تمدید کند، باشگاهی که ساکا را به سمت سوپراستار شدن سوق داده است.

توره، مدافع سابق آرسنال، که در فصل ۰۴-۲۰۰۳ بخشی از تیم افسانه‌ای شکست ناپذیر توپچی‌ها را تشکیل می‌داد، از جمله کسانی است که مشتاق دیدن اسناد امضا شده مربوط به این قرارداد در ورزشگاه امارات است و به Sky Sports گفت: "توصیه من به آرسنال این است که با بوکایو ساکا برای ۱۰ سال قرارداد امضا کند! یکی از اشتباهاتی که آرسنال در طول این سال‌ها مرتکب شد، درخصوص بازیکنان کلیدی است که باشگاه را دوست داشتند ولی سران باشگاه آنها را رها کردند. شما باید آن بازیکنان را حفظ کنید زیرا این بازیکنان، افرادی هستند که قرار است تیم را برای شما رهبری کنند. این‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانید به آنها تکیه کنید. این‌ها بازیکنانی هستند که وقتی شرایط سخت است بدن خود را به خطر می‌اندازند زیرا آنها باشگاه را دوست دارند. شما دو نوع بازیکن دارید، بازیکنانی که باشگاه را دوست دارند و بازیکنانی که فقط می‌آیند و می‌روند. شما به بازیکنانی نیاز دارید که باشگاه را دوست داشته باشند زیرا آنها بازیکنانی هستند که با قلب خود برای منافع باشگاه می‌جنگند.

کسب احتمالی عنوان قهرمانی در فصل ۲۰۲۲-۲۳، می‌تواند یک ابزار چانه‌زنی مفید برای آرسنال در مذاکرات با ساکا باشد، و توره معتقد است تیم میکل آرتتا می‌تواند انتظار ۱۹ ساله برای کسب جام داخلی را به پایان برساند. وی افزود: آنها تیمی هستند که می‌توانند قهرمان لیگ‌برتر شوند. کیفیتی که در زمین دارند، هماهنگی خوبی که با یکدیگر دارند. با هم دفاع می‌کنند و حمله می‌کنند. آنها با هم رنج می‌برند و با هم لذت می‌برند. من می‌توانم این پیوند همبستگی را در بین آن‌ها ببینم. آن‌ها ستاره‌هایی هستند که آماده جنگیدن برای یکدیگر هستند.»

آرسنال در حال‌حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 650315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.